لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور:

آیندگان هرمزگان با اقتدار به دور بعدی صعود کرد



دو نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور خارج خانه به دیدار حریفان خود رفتند.

 

به گزارش صبح ساحل، در گروه اول لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان از هفته دوازدهم در آبادان با تیم صدرنشین گروه نما سازان بازی کرد.
فولاد هرمزگان که در بازی دور رفت دو بر صفر بازی را به حریف آبادانی خود واگذار کرده بود در بازی برگشت هم چهار بر دو شکست خورد تا با همان ۱۴ امتیاز در مکان چهارم جدول رده رده‌بندی گروه اول قرار بگیرد.
در این گروه تیم نماسازان آبادان با ۲۰ امتیاز صدرنشین است. تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان با ۱۸ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. عقاب تبریز با ۱۷ امتیاز در مکان سوم ایستاده است‌. تیم ستاری قرچک،  صنعت کرمانشاه و شهدای چوار ایلام هر کدام ۱۰ امتیاز دارند و بر حسب تفاضل گل مکان های پنجم تا هفتم را به خود اختصاص داده اند.
در سایر دیدار های هفته دوازدهم گروه اول صنعت کرمانشاه و فولاد زرند دو دو مساوی شدند. شهدای چوار ۶۵ ایلام سه بر یک تیم ستاری قرچک را برد. در این هفته تیم عقاب تبریز هم استراحت داشت.
فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان،  فولاد زرند ايرانيان ،شهدای چوار ۶۵ ایلام، عقاب نیرویی هوایی تبریز، شهید ستاری قرچک و خانه صنعت کرمانشاه هم گروه است.
تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور مهمان مبل کریمی البرز بود.  این دیدار در سالن انقلاب کرج برگزار شد که در پایان با نتیجه چهار بر صفر به سود آیندگان هرمزگان به پایان رسید.
آیندگان برای حفظ شانس صعود به پیروزی در این دیدار نیاز داشت‌ که در پایان به خواسته خودش رسید.
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان هرمزگان در نیمه نخست با نمایش یک بازی منسجم موفق شدند با دو گل سینا بخشی و حسن سپهری با پیروزی به رختکن بروند.

 

آیندگان هرمزگان با اقتدار به دور بعدی صعود کرد

 
آیندگان در نیمه دوم هم بازی خوب و منطقی خودش را ادامه داد و به دو گل دیگر توسط محمد رضا دهقانی و علیرضا صابری دست یافت و با چهار گل پیروز این بازی شد. آیندگان با این پیروزی و نتایج به دست آمده گروه سوم موفق شد به دور بعدی مسابقات صعود کند.
در این بازی برای تیم آیندگان محمد بنی اسدی، سینا بخشی، علیرضا صابری، ارژنگ داريوش، مهرداد خانه داری، مصطفی رحمانی، حسن سپهری، امیرحسین دهقانی، محمدرضا دهقانی، حسین رحیمی، حامد زرجام و نوید آذری با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
برای تیم مبل کریمی البرز هم مرتضی فراهانی، بهزاد عباسی، حمید رضا بخشی فرد، پوریا لهراسبی فرد، سعید گودرزی، عباس رنجبر زاده ،مصطفی تیموری، علی معلمیان، فرشید بابا ارس، محمد سعید راوش ، رضا کورشی و مهدی شیر مردی با هدایت رضا فلاح زاده بازی کردند. در سایر دیدارهای گروه سوم اسپیناس زنجان دو بر یک سفیر گفتمان تهران را شکست داد و  شاهین کرمانشاه شش بر دو ایرالکو اراک را برد.
در پایان دیدارهای مرحله نخست گروه‌ سوم‌  تیم‌های  آیندگان هرمزگان با چهارده امتیاز و  اسپیناس زنجان با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر به دور بعدی صعود کردند و تیم های شاهین کرمانشاه با ۱۲ امتیاز  و مبل کریمی البرز با ۱۱ امتیاز به لیگ دسته دوم سقوط کردند. تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تيم های ایرالکو اراک ،  سفیر گفتمان تهران ،  شاهین کرمانشاه  مبل کریمی البرز صفر و  اسپیناس زنجان هم گروه بود.
لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد.
مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

  

آیندگان هرمزگان با اقتدار به دور بعدی صعود کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها