سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس:

تساوی برای ما رضایت‌بخش بود



سر مربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس گفت: به هدفی که در پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر امید های کشور داشتیم دست پیدا کردیم و از کسب یک امتیاز مقابل تیم خوب ذوب آهن اصفهان راضی هستیم.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا حسینی ارشد  پس از تساوی بدون گل  تیمش در هفته پایانی مرحله اول مسابقات لیگ برتر امید های کشور، به بازی حساس درمقابل ذوب آهن اصفهان  اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته تلاش کردیم شاگردانم را از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دهیم تا با آمادگی لازم دربازی حساس مقابل ذوب آهن اصفهان  شرکت کنیم. وی به از دست رفتن دو فرصت گلزنی در بازی با حریف اشاره کرد و افزود: در صورتی که از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، پیروزی تیم ما دوراز دسترس نبود.
سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران بندرعباس  از عملکرد تیم ذوب آهن اصفهان نیز تمجید کرد و گفت: این تیم از بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده است و بازی مقابل این تیم راحت نبود. سرمربی تیم فوتبال تیپ تکاوران افزود: با پایان یافتن مسابقات لیگ برترامیدهای کشوردر مرحله اول و ماندن نماینده هرمرگان در لیگ امیدها، در تلاش هستیم در فصل آینده  با جذب بازیکنان جدید، با برنامه ریزی و  با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنیم.
در هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لبگ برتر امیدهای  کشور ، بازی تیم‌های تیپ تکاوران بندرعباس و ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها