کشف770دستگاه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان از کشف770دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال در گمرک بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار " غلامرضا جعفری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب كالاهاي گمركي با جاسازی در كانتينر و اقلام صادراتي اقدام به قاچاق دستگاه ارز دیجیتال می کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: در اين رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم به یک دستگاه کانتینر كه از یکی ازكشورهای همسایه عازم گمرك بندرعباس بود مشكوك شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کانتینر مورد نظر با همکاری گمرک و هماهنگی مقام قضائی فک پلمپ و در بازرسی از آن 770 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به همراه متعلقات آن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها توسط کارشناسان 150 میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: تاکنون در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار "جعفری" در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن110 به پلیس گزارش دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها