انفجار در شرکت تولید مواد شوینده «تاژ»/ آتش سوزی بدون تلفات جانی مهار شد



رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به آتش سوزی که در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه امروز در شرکت تولید مواد شوینده «تاژ» اتفاق افتاده است گفت: بلافاصله پس از آگاهی از میزان گستردگی حریق در این شرکت نیروهای آتش نشانی شهرک لیا، الوند، شهرستان البرز، بوئین زهرا، قزوین و محمدیه به محل اعزام شده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با حضور ۲۱ ماشین آتش نشانی و ۶۰ نیروی انسانی حریق شرکت مواد شوینده در شهرک قدیم لیا بدون هیچ‌گونه تلفات جانی به طور کامل اطفا شد.


قدیر موسی خانی  در خصوص حادثه انفجار و آتش سوزی در شرکت تاژ اظهار کرد: مأموران آتش نشانی در شهرک قدیم لیا و شهر قزوین به محض دریافت پیام رویداد آتش سوزی به محل حادثه مراجعت کردند و نیروهای پشتیبان از الوند، البرز، محمدیه و بوئین زهرا نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند.

وی گفت: در این عملیات ۲۱ ماشین آتش نشانی به همراه ۶۰ نیروی انسانی و نیز نیروهای اورژانس و هلال احمر برای کمک و خدمت رسانی در محل حاضر بودند و آتش در ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه به صورت کامل مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین توضیح داد: خوشبختانه به محض وقوع حادثه کلیه نیروهای حاضر در شرکت از محل خارج شده‌اند و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی را به همراه نداشته است.

این مسئول ادامه داد: در این حادثه دو سوله از مجموعه شرکت تولیدی مواد شوینده تاژ دچار آتش سوزی و تخریب شده است.

موسی خانی یادآور شد: در این حادثه به علت وجود مواد شیمیایی و گدازه‌های اسیدی سه تن از مأموران آتش نشانی طی عملیات به صورت سطحی دچار آسیب شده‌اند که در حال حاضر پس از رسیدگی مشکل به صورت کامل رفع گردیده است.

 

گفتنی است، علت بروز حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

منابع: العربیه فارسی، مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها