مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان :

شاهد کارشکنی در برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات هرمزگان هستیم



مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان در گفتگو با صبح ساحل و در رابطه با درخواست قانونی جمعی از اعضای این خانه برای برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده، بیان داشت: هنوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نتوانسته است پنل برگزاری این مجمع آنلاین را از وزارتخانه دریافت کند و شاهد کارشکنی از سوی وزارتخانه در این باره هستیم.

  

مهراب رشیدی به موضوع درخواست اخیر اعضای خانه مطبوعات استان اشاره کرد و افزود: پس از درخواست گروهی قریب به ۹۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان مبنی بر برگزاری مجمع عمومی فوق العاده با موضوع عزل چند تن از اعضای هیات مدیره، این درخواست در تاریخ 1 اردیبهشت با امضای افراد طی نامه‌ای ثبت و تقدیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان شد.
وی بیان داشت: با پیگیری های مکرری که انجام داده‌ایم، دریافته‌ایم که تا به امروز هنوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نتوانسته است پنل برگزاری این مجمع آنلاین را از وزارتخانه دریافت کند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان جلوگیری از اجرای قانون را سبب بر هم خوردن جو روانی حاکم بر مطبوعات استان و ایجاد مواضعی علیه مسئولان استانی دانست و تاکید کرد: رویکرد ما تا به امروز حفظ اخلاق و آرامش بوده است و امیدوارم همگان به مدار قانون بازگردند و هر چه سریع‌تر این مجمع برگزار شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها