معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

تشدید نظارت بر کشتارگاه‌ها/ با متخلفان قاچاق مرغ برخورد شود



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط به وظایف خود در خصوص بازار مرغ به ویژه نظارت بر کشتارگاه ها را به نحو احسن انجام دهند تا مشکلات بازار این محصول به حداقل ممکن برسد.

به گزارش صبحح ساحل و به نوشته ایسنا، ایرج حیدری در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان، با اشاره به اهمیت تشدید اقدامات نظارتی در بازار مرغ، عنوان کرد: با متخلفان قاچاق مرغ، به ویژه مرغداری های متخلف بدون اغماض توسط تعزیرات حکومتی برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: به کلیه فرمانداران ماموریت داده شده ضمن تشدید نظارت بر کشتارگاه ها با همکاری نیروی انتظامی با خروج عیر قانونی مرغ از استان به صورت جدی برخورد کنند.

حیدری بیان کرد: در صورت کشف قاچاق مرغ زنده توسط نیروی انتظامی در ابتدا باید مشخص گردد مرغ ها از کدام مرغداری و سالن دار  به صورت غیر قانونی خارج شده است تا از تکرار چنین مواردی با برخورد قانونی با متخلفان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر حمل و نقل به موقع اقلام ضروری به ویژه گندم مورد نیاز کارخانجات آرد استان، تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل بدون فوت وقت نسبت به حمل گندم مورد نیاز کارخانجات آرد استان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اظهار کرد: شرکت های حمل و نقل از فعالیت حمل و نقل کالا در هرمزگان به سراسر کشور منافع بسیاری نصیب آنها می شود و ضروری است مردم استان از منافع فعالیت آنها بهره مند شوند.

حیدری با اشاره به اینکه افزایش قیمت حمل و نقل گندم به کارخانه جات در هرمزگان پذیرفته نیست و خلل در این امر مهم از کسی پذیرفته نیست، تصریح کرد: حمل و نقل یکسره گندم از کشتی ها به کارخانجات آرد نقش بسزایی در کاهش هزینه ها دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: گندم مورد نیاز کلیه کارخانه جات آرد استان در کمترین زمان ممکن تامین شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها