در سفر یک روزه معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به استان هرمزگان انجام شد:

بازدید از یکی از بزرگترین شهرک های حمل و نقل کشور/ تاکید بر افزایش کیفیت ارائه خدمات به رانندگان



معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور که با همراهی مدیرکل حمل و نقل کالای این سازمان، جهت بازدید از زیرساخت‌ های حمل و نقل استان هرمزگان به این استان جنوبی سفر کرده است ضمن ارزیابی کیفی خدمات ارائه شده، با نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل دیدار و گفتگو کرد.

  حضور در نشست مشترک هم اندیشی اصناف بخش حمل و نقل استان هرمزگان

به گزارش صبح ساحل، «بابک طالبی»، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به جایگاه استراتژیک استان هرمزگان در بخش حمل و نقل و نقش این استان در تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه های تولیدی کشور گفت: موفقیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با همکاری خوب صنوف بخش حمل و نقل این استان و    هماهنگی های بین بخشی در این حوزه حاصل شده است. وی با تاکید بر اهمیت بهره وری در سیستم حمل و نقل کشور یادآور شد: تلاش برای افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل و ارتقاء شاخص ها، بسیار ضروری می باشد. طالبی برگزاری جلسات منظم هفتگی در قالب «کارگروه پایش» را موثر دانست و ادامه داد: جلسات این کارگروه با هدف رفع نیازهای ضروری بخش حمل و نقل و در حضور شخص وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار می گردد. این مقام مسئول افزود: مواردی چون نوسازی ناوگان، لاستیک، روغن و بیمه رانندگان در کارگروه پایش مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و با مشورت نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل در خصوص آنها تصمیم گیری به عمل می آید.

 

  بررسی مشکلات یکی از بزرگترین شهرک های حمل و نقل کشور

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه با حضور در یکی از بزرگترین شهرک های حمل و نقل کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شهرک حمل و نقل نگین ترابران که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت توسعه حمل و نقل جاده ای احداث شده است، به بررسی زیرساخت ها و مشکلات این شهرک پرداخت.

 

بازدید از پروژه لکه گیری و اصلاح سطح رویه آسفالت محور شریانی بندر شهیدرجایی_بندر خمیر

 معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین به صورت سرزده از پروژه لکه گیری و اصلاح رویه آسفالت محور شریانی بندر شهید رجایی _ بندر خمیر نیز بازدید به عمل آورد. خاطر نشان می شود؛ پروژه مذکور در حد فاصل سه راهی خون سرخ به سمت شهرک حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و به طول ۱۴ کیلومتر در حال اجراست و هزینه آن از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

 

 توزیع عادلانه بار و استفاده از اپلیکیشن اعلان بار مجازی

بر اساس این گزارش؛ یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان نیز ضمن معرفی ظرفیت های خاص حمل و نقل استان هرمزگان و زیرساخت های مهم آن، از فعالیت ۲۰۵ شرکت حمل و نقل کالا در این استان مرزی خبر داد و ابراز داشت: اجرای طرح توزیع عادلانه بار و استفاده از اپلیکیشن اعلان بار مجازی، علاوه بر رضایت رانندگان عزیز و جلوگیری از تجمع در شرایط شیوع ویروس کرونا، در کنترل تخلفات بسیار موثر بوده است.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها