عضو هیات رئیسه مینی گلف کشور خبر داد:

مجموعه مینی گلف پارک جهانگردی محله سورو آماده بهره برداری است



رئیس هیات گلف هرمزگان و عضو هئیت رئیسه مینی گلف کشور از ساخت چهارمین زمین مینی گلف بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، بیژن شبانکاره در این رابطه گفت: از دوران پر استرس  کرونا به عنوان یک فرصت در جهت توسعه زیرساخت های ورزش مینی گلف بیشترین بهره را بردیم و در تلاش هستیم برنامه های بلند مدت هیات گلف را تحقق بخشیم. وی افزود: زمین مینی گلف مجموعه جهانگردی واقع در محله سورو بندرعباس در یکی از بهترین نقاط شهر بندرعباس آماده بهره برداری است، این مجموعه در جوار سواحل نیلگون خلیج فارس و در همسایگی بزرگترین مجموعه تفریحی آبی بانوان(پلاژبانوان) قرار دارد و علاقه مندان به این ورزش می توانند از این مجموعه بهره لازم را برده و لحظات پر هیجانی را تجربه کنند. این مقام مسئول ضمن تقدیر از  پاسلارزاده شهردار منطقه چهار شهرداری بندرعباس گفت: پرسنل خدوم شهرداری منطقه چهار بندرعباس بیشترین همراهی و همکاری را با هیات گلف  داشته و صمیمانه از آن ها از سوی  فدراسیون گلف جمهوری اسلامی و انجمن مینی گلف کشور تشکر می کنیم.
شبانکاره ادامه داد: کرونا برای ما یک فرصت بود به جهت این که انتظارات از هیات گلف استان بالا رفته بود و ما نمی توانستیم خود را با این انتظارات تطبیق دهیم لذا در این فرصت پیش آمده چهارمین زمین مینی گلف بندرعباس را تاسیس کردیم و بخش بزرگی از جامعه گلف را تحت پوشش قرار دادیم .
عضو هئیت رئیسه مینی گلف کشور افزود: ما امید وار هستیم در سال جاری مجموعه گلف خلیج فارس را نیز برای استفاده همشهریان و در جهت ایجاد زیرساخت برای برگزاری مسابقات کشوری مینی گلف آماده کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها