مشاور عالی استاندار خبر داد:

ورزش هرمزگان در مسیر حرفه ای خود قرار می گیرد



مشاور عالی استاندار در نشست با مسئولان هیات فوتبال و باشگاه شهرداری بندرعباس گفت: با دستور استاندار هرمزگان پس از شناسایی باشگاه های فعال استان، حمایت قاطع برای صعود تیم های هرمزگانی در بالاترین سطح ورزش کشور دو چندان خواهیم کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد باقر کشفی با حضور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس ضمن تماشایی دیدار دو تیم شهرداری بندرعباس و علم و ادب تبریز که با برتری نماینده بندرعباس همراه بود بیان داشت: برای دستیابی به قله های موفقیت در ورزش هرمزگان، صنایع غرب استان پای کار آمده اند تا بتوانیم از ظرفیت های فعلی هرمزگان حمایت قاطع کنیم.
مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: در نشست های متعدد با حضور استاندار هرمزگان و متخصصان حوزه ورزش، فوتبال و فوتسال اولویت اول جوانان این استان است که در پروسه کوتاه مدت شاهد اتفافات بزرگی خواهیم بود تا مثل همیشه امید و نشاط در بین هرمزگانی در حوزه ورزش به اوج خود برسد.
کشفی با اشاره به این که به زودی با حمایت های استاندار هرمزگان شاهد تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان خواهیم بود گفت: این باشگاه با سه هدف تیمداری حرفه ای در فوتبال ، کمک به باشگاه های فعال در استان و حمایت از ورزشکاران مدال آور شکل می گیرد.
مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: چارت این باشگاه در حال شکل گیری است تا بتوانیم از نیروی های نخبه استان در زمینه ورزش بهره ببریم. 
کشفی در پایان بازی در رختکن تیم شهرداری حضور پیدا کرد و از سوی همتی استاندار هرمزگان قول پاداش ویژه برای بازیکنان و کادرفنی شهرداری بندرعباس داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها