لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور:

شهرداری سه امتیاز شیرین از علم ووادب تبریز گرفت



در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس به مصاف علم و ادب تبریز رفت.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیدار خانگی در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم علم و ادب تبریز بود.‌
شهرداری بندرعباس که در دیدار رفت سه بر صفر نتیجه را به علم و ادب واگذار کرده بود در بازی دور برگشت به دنبال شکست دور رفت بود.
تا پایان هفته شانزدهم تیم علم و ادب تبریز با کسب ۲۹ امتیاز در رده دوم و شهرداری بندرعباس با کسب ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه الف قرار داشتند و شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری بندرعباس برای ارتقا جایگاه خود در جدول رده بندی در این بازی محکوم به برد بودند.
در نیمه نخست این دیدار بازی جذابی از دو تیم شاهد نبودیم و تنها دو تیم چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه هم داشتند. در پایان ۴۵ دقیقه اول دو تیم بدون گل امتیازات را تقسیم کردند. در نیمه دوم شهرداری که در نیمه اول با لباس های سفید به میدان آمده بود لباس نارنجی خودش را پوشید. شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری که به دنبال سه امتیاز بودند بلاخره در دقیقه ۶۰ بازی روی ضربه کرنر به گل رسیدند و مدافع جلو کشیده شهرداری مهدی سرداری فر گل اول بازی را به ثمر رساند.
بعد از این گل بازی دیدنی تر شد و هادی دهقانی می توانست از دو موقعیت خوبی که داشت دو گل دیگر برای نارنجی پوشان به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتد تا این دیدار پر افت وخیز با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد. شهرداری با این برد ۱۹ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی گروه اول آمد. تیم علم و ادب رودان هم با ۲۹ امتیاز در همان مکان دوم ایستاد.
برای شهرداری بندرعباس در این دیدار فواد نجاهی زاده،  علی خبر، هادی دهقانی،  حسین محمدی، مهدی سرداری فر،  امیر قلم آرا،  حسین آفرین زاده، حمید رضا طاهر خانی،  پویا عزیز پور ، سامان فرجام و حبیب افرا بازی کردند. در پایان این بازی تیم علم و ادب تبریز که طاقت باخت نداشتند و به خیال یک بازی راحت و گرفتن سه امتیاز به بندرعباس آمده بود با بازیکنان شهرداری درگیر شدند. حتی سرپرست و سرمربی تیم علم و ادب به نماینده فدراسیون درپایان  بازی حرف های زشت و رکیک زدند.
شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است.
این رقابت ها با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها