محرز:

واکسنی که زدم آب مقطر نبود/ نیازی به خرید واکسن خارجی نداریم



مینو محرز در مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کوو ایران با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم چنین سایتی برای تولید واکسن ایجاد شده است، اظهار داشت: مدیرانی بسیار لایق، علمی و عالم در این مجموعه دیدم و جوانان متخصص ایرانی افتخار و سرمایه کشورمان محسوب می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، «مینو محرز»، عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: واکسیناسیون در ایران دیگر نیازی به خرید از کشورهای خارجی ندارد و واکسن ایرانی بسیار ایمن است. بنده هم همین واکسن را دریافت کردم و واکسنی که زدم آب مقطر نبود بلکه کوو ایران برکت بود.

محرز در مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کوو ایران با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم چنین سایتی برای تولید واکسن ایجاد شده است، افزود: مدیرانی بسیار لایق، علمی و عالم در این مجموعه دیدم و جوانان متخصص ایرانی افتخار و سرمایه کشورمان محسوب می‌شوند.
 
وی ادامه داد: سرمایه ایران فقط منابع زیرزمینی نیستند و مهمتر از آن متخصصانی هستند که در این مجموعه‌ها تلاش می‌کنند تا واکسن ایمن به دست مردم برسد و می‌دانم بسیاری از این متخصصان در این مجموعه ماه‌هاست که به خانه نرفته‌اند.
 
عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا تاکید کرد: روزانه 30 تا 40 مبتلا به کرونا را ویزیت می‌کنم و دقیقا در جریان این بیماری هستم و می‌دانم که هیچوقت بیماران کرونایی منتظر داروی ارائه شده برای کرونا نبودند. محرز یادآور شد: به مردم مژده می‌دهم که نگران نباشید و به زودی واکسن ایرانی می‌آید و خودم هم این واکسن را دریافت کردم.
 
وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در ایران دیگر نیازی به خرید از کشورهای خارجی ندارد و واکسن ایرانی بسیار ایمن است.
 
عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا گفت: بنده هم همین واکسن را دریافت کردم و واکسنی که زدم آب مقطر نبود بلکه کوو ایران برکت بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها