فرماندار:

انتشار اسامی نامزدهای انتخابات قشم قبل از تعیین تکلیف نهایی خلاف قانون است



فرماندار قشم گفت: اعلام اسامی نامزدهای تایید یا رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا تعیین تکلیف نهایی، اقدامی خلاف قانون است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علیرضا نصری افزود: نزدیک به ۵۵۰ نفر به‌ منظور حضور در رقابت‌های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قشم ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: روند رسیدگی به شکایت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی رد صلاحیت شده تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد

فرماندار قشم تصریح کرد: پس از پایان بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت، در تاریخ ۱۷ خردادماه اسامی نامزدهای تایید شده به فرمانداری اعلام و لیست این افراد در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: فهرست اسامی افراد تایید و رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای اسلامی هنوز قطعی و رسمی نیست و تاییدیه این فرمانداری را ندارد.

نصری افزود: تا زمان اتمام بررسی صلاحیت‌ها و اعلام موعد مقرر و مهلت قانونی تبلیغات، هرگونه فعالیت تبلیغاتی زودهنگام نیز از سوی نامزدها و هواداران غیرقانونی و مشمول برخورد است.

وی ادامه داد: شهروندان شهرستان قشم، هرگونه تخلف انتخاباتی را با شماره‌ تماس ۳۵۲۲۰۱۸۷، شماره پیام کوتاه ۵۰۰۰۲۰۳۰۵۲۲ و یا کد دستوری #*۳۱۲۲*۶۶۵۵* به هیات بازرسی انتخابات قشم اعلام کنند.

فرماندار قشم در پایان تصریح کرد: در این راستا سامانه رسیدگی به شکایات استانداری هرمزگان به نشانی www.hormozgan.ir نیز در دسترس عموم مردم شهرستان قشم قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها