دستگیری ۴۰ سارق متواری در هرمزگان



جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: تلاش ضربتی کاراگاهان پلیس آگاهی استان در ۷۲ ساعت گذشته موجب شد ۴۰ سارق حرفه ای و متواری شناسایی و دستگیر شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ "مهرداد مشوق" افزود: در راستای مبارزه جدی با سارقان حرفه ای و شناسایی و کشف سرقت های انجام شده در سطح استان ، طرح ضربتی مبارزه با سرقت های خرد به مدت ۷۲ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در استان اجرا شد.
به گفته وی  در اجرای این طرح ضربتی با اقدامات اطلاعاتی ، بهره‌گیری از شیوه های پلیسی ، گشت زنی های پنهان و آشکار و بازدید تخصصی و میدانی تعداد ۳۶ فقره انواع سرقت کشف و ۴۰ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر ادامه طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و طرح های مقابله ای و مبارزه با مجرمان حرفه ای و تحت تعقیب قضایی و جدیت پلیس در اجرای مستمر این طرح ها ، از شهروندان خواست نسبت به نگهداری و حفاظت از وسایل نقلیه و منازل خود توجه و جدیت بیشتری داشته باشند.
سرهنگ مشوق توصیه کرد:مردم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در محیط پیرامونی خود مورد را فوری  از طریق تلفن فوریت های پلیسی (۱۱۰)  اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها