لیگ‌دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

فولاد هرمزگان برد تا همچنان شانس صعود داشته باشد 



تیم فولاد هرمزگان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در خانه به مصاف عقاب تبریز رفت.
 
 به گزارش صبح ساحل، تیم  فولاد هرمزگان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس به دیدار عقاب تبریز رفت.
تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، نماینده هرمزگان در گروه اول با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار داشت و تیم عقاب تبریز هم با ۱۷ امتیاز در مکان سوم  ایستاده بود.
شاگردان عباس روزپیکر در تیم فولاد هرمزگان که هنوز شانس رسیدن به مرحله نهایی لیگ دسته اول را داشتند  برای کسب این سه امتیاز دست از هیچ کوششی بر نداشتند و در پایان به خواسته خودشان رسیدند. 
در دقیقه سیزده بازی فولاد هرمزگان توسط مجید احمدی قفل دروازه عقاب تبریز را باز کرد تا بازی یک بر صفر شود. در ادامه نیمه نخست باز هم شاهد گل بودیم و در ۴۰ ثانیه مانده بود به پایان این نیمه امیر احسان مرادی گل دوم را برای قرمزپوشان هرمزگانی به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین دو گل به سود فولاد هرمزگان به پایان برسد. 
در نیمه دوم تا دقیقه ۳۲ تیم فولاد هرمزگان از حریف خودش پیش بود اما در دقیقه ۳۳ ناصر زمانی اولین گل را برای عقاب تبریز زد تا بازی دو بریک شود.
در وقت های باقی مانده نیمه دوم، دو تیم موقعیت های گلزنی روی دروازه هم دیگر داشتند اما این بازی در پایان با نتیجه دو بریک به سود شاگردان عباس روزپیکر در تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید تا فولاد در جدول رده‌بندی گروه اول ۱۷ امتیازی شود تا همچنان شانس صعود به مرحله نهایی لیگ یک را داشته باشد. فولاد هرمزگان در آخرین بازی در ایلام به دیدار تیم شهدای چوار ۶۵  ایلام می رود. 
در سایر دیدارهای گروه اول صنعت کرمانشاه در خانه ۷ بر شش بازی را به نماسازان آبادان صدرنشین گروه واگذار کرد.‌ فولاد زرند ايرانيان کرمان و تیم ستاری قرچک دو دو مساوی شدند. تیم شهدای چوار ۶۵ ایلام در این هفته استراحت داشت. تا پایان هفته سیزدهم در گروه اول تیم نماسازان آبادان با ۲۳ امتیاز صدرنشین است. 
تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان با ۱۹ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.  تیم عقاب تبریز با ۱۷ امتیاز  و تفاضل گل بهتر در مکان سوم قرار گرفت. فولاد هرمزگان با ۱۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جای چهارم قرار گرفته است.
تیم ستاری قرچک با ۱۱ امتیازپنجم است‌ و تیم های  صنعت کرمانشاه و چوار ایلام هر کدام با ۱۰ امتیاز و برحسب تفاضل گل در مکان های ششم و هفتم ایستاده اند. 
در این بازی برای فولاد هرمزگان عارف شبانگرد،  محمد خرم، غلامرضا رحیمی، حسین محمد حسینی،  متین قادری، سینا احمدیان پور، مجید احمدی، سبحان شراعی،  امیر رضا خون جهان،  عارف محمدی،  آرش دهقانی و امیر احسان مرادی با هدایت عباس روز پیکر بازی کردند. 
برای تیم عقاب تبریز هم سعید طالب کریمی، رامین جعفری، حامد امن زاده، ناصر زمانی، حمید نامور، احسان سلیمانی، هادی رضوان، شاهین عالی پور، امید عباسیان، مهدی دروج زاده ، یاشار گنجه گنجلو و بابک الهوردیخان
با هدایت مسعود باغبانی بازی کردند. 
لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. از گروه سوم این رقابت ها تیم آیندگان هرمزگان با ۲۰ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین و تیم اسپیناس زنجان با ۱۵ به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافته اند. تیم های مبل کریمی البرز و سفیر گفتمان تهران هم به لیگ دسته دوم سقوط کردند. 
مرحله اول اين رقابت ها ٢٧  اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد. مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها