هشدار برای فعالان بازار رمزارزها/ ایلان ماسک رمزارزها را منفجر کرد!



بعد از توئیت ایلان ماسک در رابطه با اینکه تسلا دیگر قصد پذیرش بیت‌کوین را ندارد، بازار کریپتوکارنسی منفجر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، دیروز ایلان ماسک توئیتی در رابطه با عدم پذیرش بیت‌کوین به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی و هدر رفت انرژی در استخراج این ارز منتشر کرد که این موضوع کل بازار کریپتوکارنسی را تحت تاثیر قرار داد.

توئیت‌های ایلان ماسک قبلا پامپ و دامپ‌های زیادی در برخی از ارزهای کوچک ایجاد می‌کرد اما اینبار بزرگ‌ترین ارز بازار کریپتوکارنسی که نیمی از مارکت بازار را در اختیار دارد را تحت تاثیر قرار داد.

بیت‌کوین محدوده ۵۰ هزار دلار را از دست داده است و این می‌تواند یک هشدار برای فعالان بازار رمزارزها باشد.

 

 

در اثر ریزش بیت‌کوین اکثر ارزهای دیجیتال حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد ریزش کردند و کانال صعودی خود را از دست دادند.

دوج‌کوین رتبه پنجم مارک‌کپ شد و در محدوده ۴۳ سنت معامله می‌شود. همچنین اتریوم هم به زیر چهار هزار دلار ریزش کرد و بایننس‌کوین هم در محدوده ۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

 

 

ریزش ناگهانی بازار درحالیست که کارشناسان عقیده داشتند بیت‌کوین در چند روز آینده محدوده ۶۰ هزار دلار را پشت سر می‌گذارد و روند صعودی خود را از سر می‌گیرد.

به نظر می‌رسد بیت‌کوین نیازمند یک اصلاح نرم‌افزای و ساختاری است زیرا کارمزد بالاتر و سرعت پایین‌تری نسبت به سایر ارزها دارد.

از طرفی استخراج بیت‌کوین باعث هدررفت انرژی زیادی می‌شود و به همین دلیل برای پذیرش از سمت جامعه جهانی باید تغییر روند دهد.

 

چند روز پیش هم ایلان ماسک در حساب توییترش یک نظرسنجی گذاشت و از فالورهایش پرسید که آیا می‌خواهند تسلا دوج کوین را قبول کند یا خیر.

 

 

با این نظرسنجی، ارزش دوج کوین از ۴۴ سنت به ۵۳ سنت رسید و هم اکنون قیمتی نزدیک به ۵۲ سنت دارد. تا به این لحظه بیش از ۱.۱ میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که جواب اکثر آن‌ها مثبت بوده است.

 

قیمت دوج کوین

 

دوج کوین در ماه‌های اخیر مورد توجه زیادی بوده و چندین بار در صدر اخبار قرار گرفته. این رمزارز که در ابتدا یک شوخی محسوب می‌شد، قیمتش افزایش چشمگیری پیدا کرد. از دلایل این افزایش قیمت باید به ایلان ماسک و توییت‌هایش اشاره کرد.

 

منابع: تجارت نیوز، دیجیاتو

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها