گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰



به گزارش صبح ساحل، «سید اسماعیل موسوی»، دبیر ستاد انتخابات گفت: تا پایان سوم ثبت نام، ۸۱ نفر داوطلب برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند و در مجموع افرادی که در این سه روز مراجعه کردند به ۲۱۱ نفر رسید. وی افزود: به صورت میانگین تقریباً هر روز حدود ۷۰ نفر به وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه کردند، ان شاا... فردا هم میزبان داوطلبان خواهیم بود، و در روز شنبه به عنوان آخرین روز همکاران در وزارت کشور آمادگی دارند که داوطلبان را ثبت نام کنند.

احتمال تردد پرحجم نامزدهای انتخاباتی در روز چهارم

علی مطهری، محمود صادقی، محسن مهرعلیزاده، رامین مهمانپرست و محمدرضا صباغیان تنها چهره‌های سرشناس سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بودند.

پیش‌بینی می‌شود علیرغم ترافیک سبک روز سوم ستاد انتخابات کشور، خیابان فاطمی تهران در چهارمین روز خود شاهد تردد پرحجم داوطلبان و چهره‌های مطرح سیاسی کشور باشد.

سردار افشار ثبت نام کرد

سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی ، فرمانده اسبق بسیج و نیز قائم مقام وزیر کشور دولت دهم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

 علیرضا افشار ، در حاشیه نام نویسی، عمده مسئولیت های خود را عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی نیروی مقاومت بسیج،  ستاد مرکزی سپاه دوران جنگ و وزرات کشور عنوان کرد و گفت:  برای ثبت نام انتخابات و به صورت مستقل آمدم.

معاون اسبق وزارت کشور با بیان اینکه برنامه های مفصلی دارم،گفت: ۴۷برنامه ملی غربال آفرین داریم که در هشت سال روی آنها کار شده است و به تدریج به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی که با شعار با مردم برای مردم به ستاد انتخابات مراجعه کرد، افزود: در حوزه اقتصادی طرحی برای اشتغال داریم. چون هرچه جلوتر برویم با کوچک سازی دولت، اتوماسیون شدن صنعتی و فضای مجازی افراد بیکار به جامعه اضافه می شوند بنابراین برنامه هایی برای اشتغال خرد داریم.

افشار در پاسخ به این پرسش که اگر آقای رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود برنامه شما برای ماندن یا کنار رفتن چیست، گفت:  ان شاء الله در خدمت و کنار ایشان هستم.

 وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با نظامیان ائتلاف می کند گفت: با کاندیدای نظامی ائتلاف نمی کنم با هم کنار می‌آییم.

گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

فریدون عباسی ثبت نام کرد

فریدون عباسی ، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

دستور رئیس جمهور برای عدم اجرای ابلاغیه شورای نگهبان،ساماندهی ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را با مشکلات اساسی روبرو کرده است؛ با این دستور در روند بررسی صلاحیت‌ها و معرفی کاندیداهای نهایی هیچ تغییری نخواهد کرد و فقط فرآیند غیرمنطقی ثبت نام‌ها به روال گذشته انجام می‌شود.

یک عکاس نامزد انتخابات شد

داوطلبی با مدرک دیپلم و پیشه عکاسی، برای ثبت نام، وارد وزارت کشور شد.
وی می گوید کابینه اش از اصولگرایان و اصلاح طلبان تشکیل شده و شعارش «همه با هم در مسیر استقلال و آزادی»  است.او همچنین اذعان دارد که  مشکل اقتصاد کار یک روز و دو روز نیست و همواره باید به اقتصاد پرداخت.

گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!

در دقایق اولیه چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یک کارشناس بازنشسته آتش نشانی با هفتاد سال سن که هم اکنون دانشجوی رشته حقوق است برای ثبت نام به وزارت کشور آمد و گفت: هدفم این است که مرام مولا علی و اولاد علی را به معنی واقعی در این مملکت پابرجا کنم.

وی که دو دوره است در انتخابات شرکت کرده است اعلام کرد برنامه اش این است که هیچ بیکاری وجود نداشته باشد. وی در ادامه اظهاراتش گفت که خانمها گل هستند و گل باید آنقدر نوازش شود که در پارک دربیاید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود ۲۰ درصد از حقوق را به خانم‌ها می‌دهم و ۸۰ درصد را به جوانانی می‌دهم که به پارک‌ها می‌روند و به مشکلات می‌خورند. خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید.

گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

سلفی یک داوطلب در تالار وزارت کشور

یکی از کاندیدها در وزرات کشور از خودش عکس سلفی گرفت که به سوژه عکاسان تبدیل شد.

گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

 داوطلبی با وعده تعطیلی ایران خودرو و سایپا

«غلامعلی» با هدف برطرف کردن تبعیض و شفافیت در امور اقتصادی برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد.

وی می‌گوید: برای جلوگیری از فساد و برقراری عدالت آمده است و اولین اقدام مهم او تعطیل کردن ایران خودرو و سایپا خواهد بود.

   گزارش چهارمین روز ثبت‌نام ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰
  
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح سه‌شنبه (۱۴۰۰/۲/۲۱) با دستور رسمی وزیر کشور آغاز شد؛ ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند. زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت خواهد بود و پس از اتمام بازه زمانی ثبت‌نام، شورای نگهبان از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده رسیدگی می‌کند و پس از اعلام نتایج این بررسی‌ها از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند. در نهایت روز ششم خرداد لیست داوطلبان تأیید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها