مدیر کل راهداری هرمزگان:

عملیات احداث پل دوم، روی رودخانه جگین به‌زودی آغاز خواهد شد



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان طی سفری یک روزه از محورهای مواصلاتی شهرستان بشاگرد بازدید کرد و از نزدیک میزان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام این اداره کل را مورد ارزیابی قرار داد.

 

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی در حاشیه این بازدید گفت: توسعه زیرساخت های جاده ای، یکی از الزامات مهم رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی به شمار می رود از این رو گسترش محورهای مواصلاتی بشاگرد همواره مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان قرار داشته است.

وی با اشاره به مشکلات اجرای پروژه های راهسازی در انتقال ماشین آلات و مصالح افزود: علی رغم شرایط سخت و صعب العبور بودن محورهای کوهستانی منطقه، خاکبرداری و بازگشایی مسیرهای سخت گذر طبق نقشه های مصوب و استاندارد انجام شده است.

عابدینی ادامه داد: حوزه راهسازی در بشاگرد نسبت به گذشته متحول شده است و همکاران ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بهره برداری از پروژه های این منطقه تسریع یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: پیمانکار جدید پل دوم بر روی رودخانه جگین در روستای دهوست مشخص شده و کار احداث این پل به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه محور زیر کوه و پشت کوه در آینده خیلی نزدیک به هم متصل خواهند شد خاطر نشان کرد: با این اقدام مشکل ارتباطی این حوزه حل خواهد شد و ضمن ایجاد امکان بهره مندی از قابلیت های ترانزیت و حمل ونقل، فرصت های ارزنده ای جهت توسعه اقتصادی و اجتماعي فراهم خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها