صبح ساحل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سراسر استان گزارش می‌دهد؛

شکوه همدلی درهرمزگان



دیروز از ساعت هفت بامداد و با فرمان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا همزمان با سراسر کشور در هرمزگان نیز آغازشد.

 
به گزارش صبح ساحل،مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان از همان ساعت نخست آغاز اخذ رای و در گرمای این روزهای استان با حضور پای صندق های رای همچون انتخابات گذشته ، حماسه ای باورنکردنی خلق کردند.
در این رابطه ، استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت حضور باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مردم شریف هرمزگان دیروز جمعه 28 خرداد، همگام با دیگر هموطنان، پای صندوق های رأی حضور پیدا کردند و روزی به یاد ماندنی و حماسی را رقم زدند.
وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی هرمزگان ازهمان ساعات اولیه برای مشارکت در انتخابات پای صندق های رای حاضرشدند و جلوه ای ازشکوه همدلی را به نمایش گذاشتند.فریدون همتی  با اشاره به افزایش تعداد شعب اخذ رای در هرمزگان افزود:  مردم ولایتمدار هرمزگان  با حضور پرشکوه خود در هزار و 556 شعبه اخذ رای شامل هزار شعبه ثابت و 556 شعبه سیار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم در شعب اخذ رأی رعایت شد، اظهارداشت : در تمام شعب اخذ رای شیوه نامه های بهداشتی رعایت شد و روز قبل از برگزاری انتخابات ، شعب نیز ضدعفونی شد.
به گفته استاندار انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس به صورت تمام الکترونیک برگزار شد. همتی تصریح کرد: جمعیت استان یک میلیون ۷۷۶ هزار ۴۱۵ نفر است  که یک میلیون و 189 هزار 869 نفر در هرمزگان واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد 34 هزار و 39 نفررای اولی در استان، با شور و اشتیاق فراوان پای صندوق‌های رای حاضر شده ودر سرنوشت خود و کشورشان مشارکت کردند.
به گفته وی همچنین 34 هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در هرمزگان را بر عهده داشتند.
 

  

شکوه همدلی درهرمزگان

  
یاس دشمنان ازحضور مردم
نماینده، ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس  نیزتصریح کرد: حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار داخلی و خارجی کشور است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با قدردانی از مردم  انقلابی و شهیدپرور استان به  جهت حضور گسترده در انتخابات افزود: همه دشمنان خارجی و نیرو‌های داخلی هرچه  تلاش ‌کردند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، موفق نشدند و هرمزگانی ها باردیگر نشان دادند که به آرمان های انقلاب ،امام راحل وشهدا وفادار هستند.
وی گفت: مردم برای اقتدار کشور و انتخاب یک رئیس جمهور مقتدر در انتخابات شرکت کردند.یک بارحجت الاسلام عبادی زاده افزود: حضورمنسجم و باشکوه مردم درانتخابات 28 خرداد باعث یاس و ناامیدی دشمنان و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به یادگار خواهدماند.

  

شکوه همدلی درهرمزگان

  

 
 تعیین 122صندوق رای برای مناطق صعب العبور
علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان نیز به خبرنگار ما گفت :سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  در ۱۳ شهرستان، ۴۵ شهر، ۳۹ بخش و هزارو ۳۱۸ روستای استان هرمزگان  برگزار ‌شد.

  

شکوه همدلی درهرمزگان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها