حجت‌الاسلام عبادی‌زاده:

شهید چمران الگوی تمام‌عیاری برای استادان است



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شهید چمران الگوی تمام‌عیاری برای استادان است؛ چراکه با موقعیت‌شناسی مناسب در زمان‌ها و مکان‌های لازم از حیثیت و اعتبار اسلام دفاع می‌کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در دیدار استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به‌مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران الگوی تمام‌عیاری برای استادان است که با موقعیت‌شناسی مناسب در زمان‌ها و مکان‌های لازم از حیثیت و اعتبار اسلام دفاع می‌کرد.

وی شهید چمران را شخصیتی بنام و برجسته دانست که به دور از منفعت‌طلبی شخصی و با درنظرگرفتن منافع اسلام پا به میدان مبارزه گذاشت و تا آخرین لحظه نیز دست از مبارزه خود در راستای احقاق حقوق مستضعفین و مسلمین جهان برنداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر روستا افزود: با وجود هجمه‌های دشمن، تریبون‌های رنگارنگ خارجی، دلارهای رنگارنگ، مردم با قدرت و صلابت پای اعتقاد خود به انقلاب ایستادند و با حضور پای صندوق رأی یکبار دیگر دشمن را مأیوس کردند.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: باید بیش از گذشته قدر این ملت همیشه در صحنه را بدانیم، ملتی که با وجود گلایه‌های مختلف از دولتمردان و وضعیت معیشتی خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و برای شکستن هیبت پوشالی دشمن در صحنه حضور یافتند.

           

شهید بسیجی دکتر مصطفی چمران یک مبارز دانشگاهی و جان‌برکف بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز به‌عنوان رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان، گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده این نهاد ارائه کرد و توضیح داد: اساتید بسیجی در همه شرایط و لحظه‌ها در کنار مردم ایستادند و برای شکست دشمن از هیچ قدرت و اقتداری فروگذار نکردند.

احسان کامرانی با تجلیل از شهید بسیجی دکتر مصطفی چمران، او را مبارز دانشگاهی و جان‌برکف نامید که در تمام طول عمر پربرکت خویش، با دشمنان دین اسلام جنگید و میدان مبارزه را با بسیاری از منزلت‌ها، مقام‌ها و جاه‌طلبی‌های دنیوی معاوضه نکرد و مبارزه با دشمنان اسلام را در اولویت کاری خود قرار داد.

وی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و یادآور شد: به‌حق و انصاف که دشمن با این همه تبلیغات گسترده و رسانه‌های مختلف نتوانست بر عزم و اراده این ملت همیشه در صحنه فائق بیاید که این نشان از اقتدار و قدرت نظام اسلامی است که سکان آن را ولی فقیه برعهده دارد.

این دیدار با اظهارنظر استادان بسیجی درباره مسائل روز کشور و دنیا همراه بود و در پایان نیز از مقام شامخ استادان برجسته بسیجی تجلیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها