افشاگری عضو شورا درباره اقدامات پنهانی در شهرداری

دستگاه‌های نظارتی ورود کنند



جلسه دویست و سی و چهارم شورای شهر بندرعباس با حضور «اسلام باوقار»، «کیانوش جهانبخش»، «فیصل دانش»، «مجید عسکری زاده»، «فاطمه جراره»، «آبتین امیری»، «جواد بلارک» و «اسماعیل بواشه» با دستور کار رسیدگی به نامه‌های ارسالی شهرداری برگزار شد. 

«اسلام باوقار»، رئیس شورای شهر بندرعباس ضمن قدردانی از مردم برای مشارکت مطلوب در روز انتخابات گفت: برای ۱۱ عضو شورای ششم آرزوی موفقیت در امر خدمت به مردم را دارم. امیدواریم شورای بعدی فارغ از هرگونه جناح‌بندی و نگاه سیاسی به پیگیری مطالبات مردم بپردازند.

   

انعقاد قراردادهای پنهانی در شهرداری مناطق

    

«فاطمه جراره»، عضو‌ شورای شهر بندرعباس با تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری از مردم بندرعباس به خاطر خلق حماسه در ۲۸ خرداد قدردانی کرد و گفت: به عنوان منتخب مردم با حداکثر آرا، در پیشگاه خداوند و مردم سوگند یاد می‌کنم در راه مطالبه‌گری برای شهر بندرعباس و منافع مردم این شهر بکوشم و در این راه تمام تلاشم و توان خود را به کار گیرم تا ذره‌ای خلل در این امور وارد نشود.

وی اضافه کرد:در روزهای پایانی شورا شاهد یک سری اتفاقات در شهرداری هستیم، علی رغم اینکه شهرداری بندرعباس با حجم زیاد نیرو و عدم توان پرداخت حقوق پرسنل و کارگران درگیر است اما دوباره در حال جذب نیروی جدید هستند و این باری بر دوش شهرداری آینده خواهد بود.

 جراره با بیان اینکه یکسری قراردادهایی در شهرداری‌های مناطق دارد انعقاد می‌شود که قطعا برای شهرداری آینده مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، افزود: در این زمینه تذکر می‌دهم. همچنین از دستگاه‌های نظارتی شهرداری درخواست می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنند و اجازه ندهند اتفاقاتی بیفتد که شرمنده مردم شویم.

عضو شورای شهر بیان کرد: از شورا تقاضا دارم به این موارد رسیدگی و در این باره به شهرداری نامه زده شود. این موضوع برای پرسنل شهرداری و همچنین شهرداری آینده مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها