مدیر روابط‌عمومی توزیع برق هرمزگان:

شبکه ی برق زیر فشار / در زمان قطع برق، لوازم برقی از مدار خارج کنید


نویسنده: سامیه طهورنیان

مدیر روابط عمومی توزیع برق هرمزگان گفت: افزایش دما و عدم تعادل بین تولید و مصرف برق باعث خاموشی‌های گسترده شده و ناچار به خاموشی زمان‌بندی‌شده برق هستیم. در زمان قطعی برق، لوازم برقی را از مدار خارج کنید.

  

به گزارش صبح ساحل، برق در محلات مختلف بندرعباس در چند روز گذشته دچار قطعی‌های مکرر شده است گرما و شرجی و ترکیب آن با قطعی برق، مشکلات عدیده‌ای به وجود آورده و از آستانه تحمل مردم خارج‌شده است. از سویی شهروندان بسیاری با صبح ساحل تماس گرفته‌اند و از آسیب‌دیده وسایل برقی خود شکایت کرده‌اند.

 وضعیت ازآنچه گفته می‌شود نیز بحرانی‌تر است زیرا هرمزگان شهر قرمز کرونایی است و خانواده‌های دارای بیمار کرونایی و خانواده‌های دارای کودک نیز را نیز به‌شدت تحت‌فشار نهاده است.

در این راستا مدیر روابط عمومی توزیع برق هرمزگان از درج برنامه‌های ساعات خاموشی برق بر روی سایت توزیع برق خبر داد و گفت: تأسیسات برق یک شبکه به‌هم‌پیوسته است و قطع و وصل شبکه توزیع برق که به درخواست برق منطقه‌ای انجام می‌شود به‌راحتی نمی‌توان اجرا نمود، به همین منظور بازه زمانی ۳ ساعته در برنامه تنظیم‌شده در نظر گرفته‌شده که برای هر مشترک نهایتاً یک ساعت و ۳۰ دقیقه اعمال می‌شود و این برنامه بیشتر تعیین‌کننده بازه زمانی خاموشی هست تا زمان دقیق خاموشی.

به مردم عزیز یادآور می‌گردد، افزایش دمای هوا در کل کشور منجر به افزایش مصرف و ایجاد عدم تعادل بین تولید و مصرف‌شده است که به‌ناچار برای کاهش فشار بر شبکه سراسری برق در کشور این برنامه خاموشی‌های احتمالی برای کل کشور در نظر گرفته‌شده است و در این برنامه شرایط خاص استان هرمزگان نیز لحاظ شده است،

ضمن تشکر از صبر و همراهی از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم، در زمان اعمال برنامه خاموشی از تماس با مرکز ۱۲۱ خودداری نمایند و در صورت افزایش میزان خاموشی تا ۲ ساعت تماس بگیرند و همچنین لوازم برقی خود را در زمان قطع برق از مدار خارج نمایند و پس از وصل برق با تأخیر روشن نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها