نماینده مردم شرق استان:

کمبود دارو در بیمارستان‌های رودان و میناب/ هرمزگان، نباید در برنامه جبران کمبود انرژی باشد



نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیمارستان های رودان و میناب مردم بارها از کمبود اقلام دارویی برای بیماران کرونایی ابراز گله مندی کرده اند.

به گزارش صبح ساحل، «حسین رئیسی»، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکل قطعی برق در استان گفت: بخاطر وضعیتی که این روزها مردم با آن مواجه هستند بسیار متاسف هستیم، در شرایط عادی نیز  نفس کشیدن در گرمای ۵۰ درجه دشوار است حال آنکه پیک بیماری کرونا در برخی استان ها مانند هرمزگان و سیستان و بلوچستان و همچنین قطعی های مکرر برق زندگی را برای هموطنان سخت کرده است. وی با بیان اینکه وزیر بهداشت مدعی است اگر کشورهای همسایه نیاز داشته باشند در تامین واکسن کمک خواهیم کرد، گفت: نگذارید مردم در هر پیک کرونا عزیزانشان را از دست بدهند، شما در انجام وظایفتان تعلل می کنید، آن وقت مدعی هستید که می خواهید هندوستان را نجات دهید.

رئیسی با اشاره به اینکه ویروس هندی در کشور درحال جولان دادن است و جان عزیزانمان را می گیرد، افزود:  در بیمارستان های رودان و میناب مردم بارها از کمبود اقلام دارویی برای بیماران کرونایی ابراز گله مندی کرده اند. نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جناب دکتر فرشیدی به عنوان نماینده وزارت بهداشت باید به بیمارستان‌های رودان و شرق هرمزگان سری بزند، روزی نیست که شهروندان با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی  از کمبود دارو در بیمارستان میناب و رودان گله نکنند.

وی ادامه داد:  مگر در وزارت بهداشت عنوان‌ نمی کنند که استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در بدترین وضعیت قرار دارند پس چرا این استان ها تجهیز نمی شوند، چند بار باید به پیک برسیم تا به روند واکسیناسیون سرعت داده شود. رئیسی افزود: شرم‌آور است که با این وضعیت برق را هم از روی مردم قطع می کنند، اگر امروز کمبود برق وجود دارد که از بی عرضه‌گی برخی است و راه حل آن فشار به مردم نیست، استان هرمزگان باتوجه به گرمای هوا نباید در برنامه جبران کمبود انرژی باشد.

رئیسی گفت: امیدواریم تدابیر لازم اندیشیده شود و جناب استاندار اجازه ندهید این وضعیت در استان اتداوم داشته باشد، برنامه قطعی برق در استان هایی باید اجرا شود که شرایط بهتری از لحاظ آب و هوایی دارند نه در استان هایی مانند هرمزگان با دمای هوا بالای 50 درجه! وی در ادامه ضمن تبریک‌ به منتخبان‌ مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم از شوراهای اسلامی شهر انتظار دارند در انتخاب شهرداران منافع مردم و خدمات آن ها مهمترین دغدغه باشد و وابستگی ها کنار گذاشته شود. رئیسی ادامه داد: شهرداری باید غیر سیاسی بماند و تنها نقش خدمات رسان را داشته باشد و متولیان نیروهای کارآمد و اهل خدمت را برای این مسئولیت انتخاب کنند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این مسئله هیچ دخالتی نمی کنیم و فشاری بر هیچ شورایی برای انتخاب شهردار وارد نخواهیم کرد و در حد توان و مسئولیتی که داریم از تصمیمات و عملکرد درست پشتیبانی و حمایت می کنیم تا مردم در حوزه شهری از خدمات باکیفیت بهره‌مند شوند. رئیسی در پایان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت و فضای لازم ورزشی از ضرورت ها است، گفت: اگر مدیران میدانند که نمی توانند یا منابع و اعتبارات لازم برای انجام کاری وجود ندارد به مردم قول ندهند و اینگونه به اعتماد مردم آسیب وارد نکرده و  برای نظام و جامعه هزینه تراشی نکند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها