المپیک 2020 هم بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود



بعد از اعلام وضعیت اضطراری در توکیو، مقرر شد المپیک 2020 هم بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

  

به گزارش صبح ساحل، چندی پیش کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو اعلام کرد که تماشاگران خارجی نمی توانند برای تماشای مسابقات المپیک به پایتخت ژاپن سفر کنند. این خبر در شرایطی اعلام شد که همگان تصور می کردند مردم ژاپن اجازه تماشای بازی های المپیک را حداقل به صورت محدود خواهند داشت.

دولت ژاپن از امروز وضعیت اضطراری بهداشتی جدید تا پایان  بازی‌های المپیک توکیو که قرار است طی دو هفته دیگر آغاز شود را اعلام کرد .این یک اتفاق و وضعیت نه چندان مساعد کرونا در ژاپن به خاطر شیوع نوع جدید کرونا به نام دلتا باعث شد تا در نهایت یک تصمیم جدید و شوک برانگیز برای المپیک توکیو اتخاذ شود؛ این رویداد بدون حضور تماشاگر برگزار می شود!به نظر می رسد در ژاپن، اقدامات اضطراری بهداشتی نسبت به سایر نقاط جهان کمتر سختگیرانه است و همین موضوع هم باعث شده تا این کشور در نهایت قید حضور تماشاگران در استادیوم ها را بزند و برای اولین بار المپیک را بدون حضور تماشاگران برگزار کند.بدون شک جذابیت و هیجان بازی های المپیک توکیو نسبت به دوره های قبلی که با حضور هزاران تماشاگر در هر استادیوم پیگیری می شد، به شدت کاهش خواهد یافت. 

ژاپنی ها نیز برخلاف تصوری که در چند سال اخیر داشتند، باید مثل سایر مردم جهان مسابقات المپیک را از خانه و از طریق تلویزیون تماشا کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها