مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد:

ارتقا ظرفیت ایمنی و استانداردسازی چهار باب انبار



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نوسازی ۴ باب انبار مطابق با استانداردها و متدها بروز با کاهش حداکثری مصرف انرژی در بندر شهید باهنر خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل  "حمیدرضا محمدحسینی تختی" با اشاره  نقش بسزای و کار آمد انبارها در زنجیره تامین و انبارش کالاها اظهار کرد: لزوم توجه به ایمنی و سلامت کالا در مدت انبارش و نیز  تجهیز و استاندارد سازی همواره مورد توجه بوده است.
وی گفت : از این رو نوسازی ۴ باب انبار در بندرشهید باهنر با مساحت ۱۶ هزار مترمربع دردستور کارقرار گرفت.
محمدحسینی تختی اظهارداشت:  نوسازی انبارهای مذکور بر اساس نقشه راهی به انجام رسید که علاوه بر ارتقاء ظرفیت انبارش انوع کالا  اعم از فله و جنرال کارگو به میزان ۶۰ هزار تن بتوان با  بهره گیری از متدهای روز، صرفه جویی قابل توجهی از حیث حامل های انرژی  در آن صورت گیرد .
این مقام مسئول به لزوم تطبیق انبارها با تکنولوژی روز اشاره داشت و تصریح کرد: طراحی ویژه  این انبارها به گونه ای است که در شرایط آب و هوایی و جغرافیایی حاکم بر شهر بندرعباس در طول سال، امکان نگهداری انواع کالها با هرنوع شرایط دمایی در آن مهیا است .
وی ادامه داد: این انبارها مجهز به سیستم های اعلام و اطفاء حریق شامل، شیلنگ های آب تحت فشار، خاموش کننده های متناسب با نوع کالاها است که ملزومات مورد اشاره در اماکن مختلف و در دسترس و همچنین سیستم روشنایی با مصرف حداقل انرژی نیز در آن جانمایی شده است .
لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر دارای۶  باب انبار فعال  مسقف بوده که در مجموع قابلیت نگهداری ۹۰ هزارتن کالا در آن فراهم است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها