رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب:

مسوولان محترم ما نماینده هرمزگان هستیم نه غریبه 



هرچه به هفته های پایانی لیگ دسته سوم نزدیک تر می شویم نگرانی مسوولان تیم فوتبال خلیج فارس میناب برای ماندن یا نماندن در این رقابت ها بیشتر می شود.
 
به گزارش صبح ساحل، همان گونه که از نام باشگاه مشخص است این باشگاه از شهرستان میناب به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور حضور دارد. 
باشگاه خلیج فارس از سال ۶۰ فعالیت ورزشی خودش را آغاز کرده و از همان زمان به صورت مردمی ادره می شود. این باشگاه علاقمندان زیادی دارد و به نوعی شناسنامه ورزش میناب به حساب می آید. تیم خلیج فارس میناب چهار سال است که تلاش می کند تا از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کند اما هر سال اتفاقاتی دست به دست هم می دهند تا این تیم نتواند راهی لیگ دسته دوم شود.
در این فصل علاوه بر مشکلات مالی که تیم خلیج‌فارس میناب با آن دسته و پنجه نرم می کند مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب هم سبب شده است  که این تیم از حق میزبانی هم محروم شود.
 
خالد توکلی رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل در باره مشکلات این تیم می گوید: مشکلات مالی زیادی داریم اما با این وجود تاکنون  اجازه نداده ایم که سهمیه استان هرمزگان در لیگ دسته سوم از بین برود. 
وی بیان داشت: قبل از شروع مسابقات مکاتبات زیادی کردیم که ورزشگاه شهید امینی مشکل دارد و فدراسیون فوتبال اجازه نخواهد داد که ما در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کنیم اما گوش شنوایی نبود تا حق میزبانی از ما گرفته شد. توکلی گفت:  اهالی فوتبال به خوبی می دانند که میزبانی یکی از مهم ترین اصل در نتیجه گرفتن است که متاسفانه به لطف مسوولان این حق از باشگاه و به نوعی مردم شهرستان میناب گرفته شد و اگر ما در ورزشگاه خانگی خودمان بازی می کردیم امروز این جایگاه را در جدول نداشتیم و یقینا جز تیم های مدعی صعود به لیگ دسته دوم بودیم. 
رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب گفت: خیلی از شهرستان ها نصف امکانات ورزشگاه میناب را هم ندارند اما با حمایت مسوولان ورزش خود در ورزشگاه خانگی خودشان از ما میزبانی می کنند اما در استان ما هیچ کس به باشگاه ما توجهی ندارد و انگار که ما از یک کره خاکی دیگری به  این استان آمده ایم و برای مسوولان اهمیتی ندارد که در آخر چه اتفاقی بر سر تیم ما می آید. وی اظهار داشت : برای بر طرف کردن مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب به هر کسی که دسترسی داشتیم التماس کردیم در صورتی که وظیفه ما نیست که مشکلات این ورزشگاه را به گوش مسوولان برسانیم و از آن ها التماس کنیم که مشکلات آن را برطرف کنند بلکه خود مسوولان اداره ورزش باید به دنبال برطرف کردن مشکلات آن باشند ولی این اراده در مسوولان ورزش دیده نمی شود که به دنبال برطرف کردن مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب باشند و علاوه بر تیم ما دیگر  تیم های مینابی  هم از شرایط میزبانی محروم هستند.
خالد توکلی گفت: با حمایت هیات فوتبال استان مسابقات خود را در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس برگزار کردیم اما مشکلات این ورزشگاه هم دست کمی از مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب ندارد. 
وی بیان داشت: مسابقات رو به پایان است و تنها شش هفته تا پایان آن مانده است و امیدی نداریم که در ورزشگاه خانگی خودمان بازی کنیم اما این امید را داشتیم که از نظر مالی به داد تیم ما برسند که این موضوع هم تاکنون اتفاق نیفتاده است. 
رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب بیان داشت: بالای یک میلیارد تومان هزینه کرده ایم اما برای ادامه راه نیاز به حمایت داریم و امیدوارم این حمایت هر چه زودتر صورت بگیرد. 
خالد توکلی گفت: مسوولان فقط  قول می دهند و به آن  عمل نمی کنند. هر جا دنبال کمک رفته ایم می گویند ما برای ورزش به استانداری کمک‌ کرده ایم بروید پیش استاندار و از ایشان کمک بخواهید. 
وی بیان داشت: وقتی مسوولی قول می دهد باید به قول خودش عمل کند اما متاسفانه هیچ یک از قول های مسوولان عملی نشده است و جوری با تیم ما برخورد می کنند که انکار ما نماینده این استان نیستیم.
حرف من با همه مسوولان این است که ما نماینده یک استان هستیم و برای سربلندی نام هرمزگان می جنگیم اما این موضوع اصلا برای مسولان ورزش و جوانان مهم نیست. وی بیان داشت:  درست است  که ما یک تیم شخصی و خصوصی هستیم اما خیلی از شهرهای کشور از تیم های شخصی و خصوصی خودشان چنان  حمایت می کنند که انکار تیم برای اداره کل ورزش و جوانان آن شهر می باشد. 
رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب گفت: هدف ما حمایت از بازیکنان بومی است و انتظار داریم که مسوولان استان به خاطر بازیکنان بومی هم که شده از باشگاه خلیج فارس میناب حمایت کنند. 
وی اظهار داشت: حمایت های مسوولان موجب دلگرمی تیم می شود و یقینا اگر از بازیکنان بومی حمایت شود آن ها با تعصبی که دارند اجازه نخواهند داد که سهمیه استان از بین برود.
خالد توکلی رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب در پایان گفت: شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداریم و در مکان نهم ایستاده ایم و این فصل هم شانسی برای صعود به لیگ دسته دوم نداریم اما اگر نتوانیم از این شش بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم باید دوباره برای رسیدن به لیگ دسته سوم از صفر شروع کنیم و این حق تیم ما نیست. لازم به توضیح در پایان مسابقات لیگ دسته سوم ، سه تیم آخر جدول رده بندی از لیگ سقوط خواهند کرد و تیم خلیج‌فارس میناب در حال حاضر در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه سوم ایستاده است و به نوعی در وضعیت قرمز قرار گرفته است و احتمال سقوط این تیم به زیرگروه لیگ دسته سوم وجود دارد پس تا این اتفاق برای نماینده هرمزگان نیفتاده است مسوولان به کمک باشگاه خلیج فارس میناب بیایند. 
تیم خلیج فارس میناب در هفته سیزدهم فردا سه‌شنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان سپاهان نوین ایذه می باشد.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها