مرادی، نماینده مجلس:

هرمزگان با مشکل جدی کمبود تخت های بیمارستان روبه‌رو است



رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:  کمبود تخت های بیمارستان هرمزگان مشکلی بود که پیش از کرونا نیز در استان وجود اما اکنئن این موضوع مهم‌تر شده است.

      

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی صبح امروز در نشست فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان شرایط استان را فوق بحرانی خواند و گفت:  در هر شهرستان شاهد مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هستیم، هرچند از ابتدای شیوع کرونا هم در کنار مسئولان بودیم هم در کنار مردم و هم در کنار دانشگاه علوم پزشکی و تمامی سختی و ها و مشکلات را درک می کنیم.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان در بخش آمبولانس های اورژانس با مشکل بسیاری مواجه است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بابت دارو نیز امروز به یک مشکل جدی رو به رو شده و اکنون وقت حمایت دولت و وزارت بهداشت و درمان برای رفع مشکلات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

همچنین وی در ادامه گفت: در خصوص بیمارستان کودکان بندرعباس جلسه ای با پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار و ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم وزارت بهداشت و درمان در بحث تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی یاور ما باشند.

وی با اشاره به اینکه به تازگی و فوت یک نوجوان در شهرستان حاجی آباد بر اثر عقرب زدگی نیز در فضای مجازی مطرح شده بود گفت: از مشکلات بخش فارغان نیاز به درمانگاه شبانه روزی است.

مرادی در پایان گفت: می دانم وزیر بهداشت و درمان فشار سختی را بر دوش دارد و اطمینان دارم مردم قدردان زحمات وزیر بهداشت و کادر درمان هستند و امیدوارم با تلاشی چند برابر در مسیر توسعه روند سلامت و بهداشت کشور حرکت کنید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها