تشکیل ستاد بحران در محل اسکله شهید رجایی بندرعباس

مسئولان مکلف به تبعیت از دستورات قضایی هستند



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با تأکید بر لزوم نظارت قضایی بر ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات استان از تشکیل ستاد بحران در محل بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در نتیجه بازرسی و حضور مستمر مسئولین قضایی در بنادر و گمرکات استان، تشدید نظارت ها بر واردات و صادرات کالا وضع شده و روند ترخیص اقلام وارداتی سرعت یافته است.
وی اضافه کرد: در این خصوص با توجه به نامناسب بودن نحوه نگهداری برخی اقلام وارداتی که احتمال تضییع آنها بر اثر بارندگی پیش بینی شده توسط هواشناسی وجود داشت و ضرورت تسریع عملیات بارگیری و ترخیص ، در راستای احقاق حقوق عامه ، با صدور دستور قضایی ، ستاد بحران در محل اسکله شهید رجایی بندرعباس تشکیل شده و نظارت بر این موضوع را بر عهده گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات قضایی صادره، تمامی سازمان ها و ادارات مربوطه، مکلف به انجام این دستورات می باشند و به ایشان تذکر داده شد؛ در صورت عدم انجام وظیفه ، مراتب به عنوان ترک فعل مدیران، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها