فوت 5 بیمار کووید19 در هرمزگان/ 15 بیمار در وضعیت وخیم قرار دارند



امروز ۲۷ تیر ماه با جان باختن ۵ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و555 نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، «فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  گفت: جان باختگان ۲ خانم و ۳ آقا از شهرستان‌های بندرعباس، رودان، سیریک و قشم بودند.  نوروزیان افزود: امروز نیز ۲۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۸۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند. وی گفت: از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تزریق یک دز واکسن ایمنی کافی ایجاد نمی‌کند، حتی پس از دوز دوم هم ایمنی پس از یک ماه ایجاد می‌شود. دکتر نوروزیان تاکید کرد: افراد پس از دریافت واکسن استفاده از ماسک، دوری از تجمعات و رعایت شیوه نامه بهداشتی را همچنان رعایت کنند. وی با اشاره به اینکه با کاهش استفاده از ماسک در جامعه روبه رو هستیم گفت: تا زمانی که ۷۰ درصد جامعه واکسینه نشده باشند نمی‌توانیم به راحتی و بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه حضور یابیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها