ورود ۲۰ هزار دوز واکسن «کوو برکت» به هرمزگان



مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان از اختصاص و ورود ۲۰ هزار دوز واکسن کوو برکت به این استان خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل و نوشته تسنیم، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان اقدامات لازم را به منظور اجرای اصل 49 قانون اساسی انجام داده و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیازمندی‌ها در این استان احصا و برای رفع آن برنامه‌ریزی شد. 

وی افزود: ستاد اجرایی در کنار دولت درجهت رفع محرومیت و محردمیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار استان حضور داشته و همواره سعی در حل مشکلات داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان گفت: کلیه امورات مرتبط با شناسایی مناطق محروم این استان با محوریت ستاداجرای فرمان حضرت امام(ره) و همکاری گروه‌های جهادی انجام می‌شود. 

وی تصریح کرد: تاکنون در امور عمرانی شامل فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی، آبرسانی، اشتغالزایی و اقدامات بیمه روستایی، مناطق زیادی را تحت پوشش قرار داده‌ایم. 

دانشمند بیان کرد: در حوزه درمانی نیز اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است مانند تحت پوشش قرار دادن ایتام زیر چتر بیمه، درمان ناشنوایان، درمان نازایی، توزیع مواد ضد عفونی و ماسک در روستاهای هرمزگان صورت پذیرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان عنوان کرد: این ستاد از زمان آغاز شیوع کرونا اقدامات بسیار مطلوبی به مردم ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی 13 کارگاه تولید ماسک و توزیع هزاران ماسک رایگان در مناطق مختلف اشاره کرد. 

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مرکزی، 20 هزار دوز واکسن کوو برکت به این استان وارد شده و رایزنی‌ها برای افزایش این میزان ادامه دارد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها