طرح جدید محدودیت های تردد در سطح کشور اجرا می شود



جانشین رئیس پلیس راهور از اعمال قانون ۴۷۰هزار خودرو در طرح جدید محدودیتهای تردد در سطح کشور خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، سید تیمور حسینی با اشاره به تداوم اجرای طرح محدودیتهای کرونایی در موج پنجم از این بیماری و ممنوعیت تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز، گفت :همکاران ما از خروج پلاکهای بومی و همچنین ورود پلاکهای غیربومی جلوگیری می‌کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: علی‌رغم تأکیدات پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفرها و ترددهای غیرضروری، متأسفانه تا روز گذشته بالغ بر 470 هزار مورد توسط دوربینهای ثبت تخلف و همچنین همکاران مستقر در محورها، تخلفات ثبت شده و اعمال قانون صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کماکان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی همچنین بالعکس، بعد از این طرح نیز ادامه خواهد داشت چراکه از شیوه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و جریمه یک‌میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصد هزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها برقرار است، خاطرنشان کرد: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک‌طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان عزیز این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

    

 

   طرح جدید محدودیت های تردد در سطح کشور اجرا می شود

   

بر اساس  اعلام سامانه ماسک، شهرهای قرمز کرونا کشور در حال گسترش است و علاوه بر آن ۱۱۷ شهرستان نارنجی، ۲۳۲ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان زرد هستند و شهرستان با وضعیت آبی در کشور نداریم.

با شیوع سوش‌های دلتا کرونا در کشور، شیوع موج پنجم و کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی ۲۳۲ شهرستان در کشور در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

اعلام وضعیت قرمز کرونا در ۲۲ مرکز استان کشور از امروز پنج‌شنبه ۳۱ تیر:

علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، از امروز ۲۴ تیر ماه شهرستان‌های ٢٣٢ شهر قرمز شدند.

علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های آذرشهر، سراب، عجب شیر (آذربایجان شرقی)، ارومیه، شاهین دژ، ماکو، چایپاره (آذربایجان غربی)، خلخال، مشگین شهر، گرمی (اردبیل)، سمیرم، شاهین شهر و میمه، فریدن، فلاورجان، نجف آباد، گلپایگان (اصفهان)، ساوجبلاغ (البرز)، آبدانان (ایلام)، دیلم (بوشهر)، زیرکوه، قائنات (خراسان جنوبی)، چناران (خراسان رضوی)، اندیمشک، بندر ماهشهر، بهبهان (خوزستان)، ابهر، خدابنده، خرمدره، زنجان (زنجان)، دامغان، شاهرود (سمنان)، آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، سپیدان، فسا، مرودشت، پاسارگاد، کازرون (فارس)، آبیک، آوج (قزوین)، الیگودرز، کوهدشت (لرستان)، اراک، دلیجان، زرندیه (مرکزی)، اسدآباد، همدان (همدان)، شهرکرد، فارسان (چهارمحال و بختیاری)، بیجار، سنندج (کردستان)، بافت، بردسیر، ریگان (کرمان)، سنقر، صحنه، گیلانغرب (کرمانشاه)، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، طوالش، لاهیجان (گیلان) و اشکذر (یزد) در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

   

   

منبع: تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها