بیش از ۱۱ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه واکسینه شدند



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه از واکسیناسیون بیش از ۱۱ هزار نفر و ۵۰ درصد افراد بالای پنجاه سال شهرستان بندرلنگه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، دکتر مرتضی سالمی با بیان اینکه واکسیناسیون سبب جلوگیری از ابتلای افراد به فرم شدید بیماری کووید ۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن می‌شود، افزود: با اطلاع رسانی به موقع، تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه واکسینه شده اند که از این تعداد، بیش از ۹ هزار نفر افراد بالای ۵۰ سال می باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از افراد بالای ۵۰ سال جهت واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، اظهار کرد: از تمام مسوولین، معتمدین، سیاسیون، ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه و نخبگان شهرستان خواهشمندیم با توجه به فواید انجام واکسیناسیون، مردم را نسبت به تزریق به موقع واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های تجمیعی در حال انجام واکسیناسیون هستند، بیان کرد: همشهریان عزیز می توانند طبق اطلاعیه های شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در خصوص نوبت انجام واکسیناسیون گروه های سنی مختلف، با در دست داشتن کارت ملی به مراکز مشخص شده مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

گفتنی است که تاکنون در استان هرمزگان 230 هزار و 951 دوز واکسن تزریق شده است. 191 هزار و 662 نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده و 39 هزار و 282 نفر دوز دوم را نیز دریافت کرده‌اند. روز گذشته تعداد 10 هزار و 145 نفر در استان واکسینه شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها