جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان:

خودروهای متخلف در طرح ممنوعیت تردد، بیش از ۲میلیارد تومان جریمه شدند



جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طرح ممنوعیت تردد و خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان از سه شنبه ۲۹ تیرماه تا روز جمعه یکم مرداد در استان اجرا شد و در این مدت رانندگان ناقض محدودیت هایی کرونایی ۲میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان جریمه شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ "مهرداد مشوق" افزود: در این چهار روز،  تعداد هزارو۷۵۶ دستگاه خودرو به دلیل توجه نکردن به توصیه ها و دستورها پلیس به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان، هزارو ۷۳۶ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و هزار و ۱۶۱ دستگاه خودرو به مبلغ یک میلیون تومان توسط عوامل پلیس و دوربین های ثابت جریمه شدند.

وی ادامه داد : دراین مدت هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان توسط پلیس و با همکاری دستگاه های مسئول متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: برای اجرای طرح، تعداد۵۷ دوربین ثابت و۲۵۲نفرنیروی انتظامی در۳۶نقطه از استان به کارگرفته شدند.

سرهنگ مشوق یادآور شد: به ۳ هزارو ۲۰۰ نفر از شهروندان و رانندگان نیز توسط مأموران پلیس راه تذکر شفاهی داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: علاوه بر اجرای طرح ممنوعیت تردد های خودرویی در مبادی ورودی و خروجی استان، در حوزه صنوف و اماکن عمومی نیز ، ۸۷۲ مورد بازدید صنفی توسط عوامل انتظامی در مدت این طرح انجام شد و ضمن تذکر زبانی به ۴۳۱ نفر از متصدیان صنوف ، ۱۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی شناسایی و پلمب شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها