افتتاح چهار طرح گردشگری در قشم



رییس جمهوری روز دوشنبه و از طریق ویدئوکنفرانس چهار طرح گردشگری را با اعتبار بیش از ۵۶٠ میلیارد ریال در منطقه آزاد قشم افتتاح کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، سه طرح تفریحی و گردشگری افتتاح شده شامل یک اقامتگاه بومگردی در جزیره هنگام، یک مرکز ورزش‌های آبی و یک کلوپ غواصی در محدوده کمپ پارک آفتاب قشم است که با مجموع اعتبار ١۶٠ میلیارد ریال احداث شد.

این طرح‌ها با هدف افزایش ظرفیت اماکن گردشگری جزیره قشم ساخته شد که با بهره برداری از آن در مجموع ٣٠ نفر مشغول به کار شدند.

۱۱۰ تخت به ظرفیت گردشگری قشم اضافه شد

رییس جمهوری امروز همچنین مرحله دوم یک هتل با ظرفیت ۱۰۰ تخت اقامتی را با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

با بهره‌برداری از مرحله دوم این هتل در قشم، افزون بر ۲۰ نفر در بخش‌های مختلف خانه‌داری، اداری و پرسنلی، مالی و حسابداری، فروش و بازاریابی، نگهبانی و آشپزخانه مشغول به کار شدند.

افزایش سرانه فضاهای تفریحی و اقامتی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم برای معرفی برند قشم به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور است.

رییس جمهوری ، ۹ طرح در حوزه عمرانی، انرژی، تولیدی، شیلاتی و گردشگری را به ارزش ۱۶ میلیون دلار و ۲ هزار و ۳۷۹  میلیارد ریال، روز دوشنبه از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها