بی‌سابقه‌ترین آمار فوتی در هرمزگان؛ 17نفر در یک روز، جان باختند



امروز ششم مردادماه، با فوت ۱۷نفر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، بی سابقه‌ترین آمار فوتی از آغاز همه گیری این ویروس تاکنون به ثبت رسید.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با این آمار، شمار کل فوتی‌های این بیماری در استان به هزار و ۶۴۶نفر رسید.  نوروزیان گفت: جان باختگان ۱۲آقا و ۵خانم در بازه سنی ۳۱تا۹۴ سال از بندرعباس، قشم، میناب، حاجی آباد، بستک، رودان کیش و بندرخمیر بودند.

وی افزود: امروز با بستری شدن ۲۸۴نفر دیگر در ۲۴ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۶۴نفر رسید. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع بستری ها، ۱۲۵نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۶نفر از آنها وخیم است.

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه استان هرمزگان جزء ۵ استان برتر در حوزه واکسیناسیون کرونا قرار دارد افزود: بشاگردی‌های با ۸۰درصد واکسیناسیون افراد بالای ۴۸سال، بیشترین استقبال را از روند واکسیناسیون کرونا داشته و افراد بالای ۴۸سال جاسک نیز تنها با ۳۰درصد واکسیناسیون، کمترین استقبال را در استان داشته اند.

وی گفت: با توجه به اثرات بسیار خوب این واکسیناسیون در پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا، مردم در صورت دریافت پیامک حتما به مرکز اعلام شده مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها