واکسیناسیون تمام کارکنان آموزش و پرورش هرمزگان تا ۲۵ مردادماه



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا ۲۵ مردادماه تمام کارکنان آموزش و پرورش استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، ایرج بیت الهی با اشاره به آغاز به کار نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان هرمزگان از امروزهفتم مردادماه، گفت: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت بندرعباس به این امر اختصاص یافته، و از سوی آموزش و پرورش تجهیز شده است.

وی بیان داشت: واکسن مورد نیاز به صورت روزانه از مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، براساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد و در دو نوبت صبح و عصر واکسیناسیون انجام خواهد شد.

بیت الهی خاطرنشان کرد: در مرحله اول ، ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر از کارکنان که شامل تمام نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیردولتی و حق التدریس هستند، بر اساس گروه سنی به این مرکز فراخوان می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: برای جلوگیری از هر گونه تجمع و رعایت پروتکلهای بهداشتی افراد براساس نوبت دهی و پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور یابند.

 

استان هرمزگان هم اکنون در وضعیت بحرانی شیوع کرونا قرار دارد و تاکنون یک هزار و ۶۴۶ نفر در این استان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند و ظرفیت تخت های کووید در بیمارستان هرمزگان تکمیل شده و در برخی از شهرستان ها بیش از ظرفیت، بیمار پذیرش شده است.

تاکنون 259 هزار و 802 دوز واکسن در استان هرمزگان تزریق شده است. تعداد 219 هزار و 845 نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده و 39 هزار و 957 نفر دوز دوم را نیز دریافت کرده‌اند. در یک روز گذشته 9 هزار و 294 نفر در استان واکسینه شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها