وضعیت فوق بحرانی کرونا در قشم؛دوباره سفر ممنوع شد



رییس ستاد کرونای شهرستان قشم با تاکید بر ممنوعیت سفر به این شهرستان، از وضعیت فوق بحرانی کووید 19 در قشم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا نصری»، رییس ستاد کرونای شهرستان قشم گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای با رفتار و شرایط  قبل از کرونا فعالیت و زندگی می‌کنند و حاضر به همراهی برای تغییر سبک زندگی در جهت کنترل و کاهش عوارض ویروس کرونا نشدند. وی با اعلام رسمی تصمیم ستاد کرونا برای ممنوعیت سفر به قشم، از مردم این شهرستان برای تغییر وضعیت بحرانی کرونایی درخواست کمک کرد.

رییس ستاد مدیریت کرونا اضافه کرد: برای تغییر وضعیت این شهرستان، همه کسانی که به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی معتقدند باید پای کار بیایند و در زمینه اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی با ستاد کرونا همراهی کنند. نصری با اعلام اینکه متاسفانه هر روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و داغدار شدن خانواده‌ها بواسطه از دست دادن جان عزیزانشان هستیم، افزود: در چنین شرایط سختی هنوز تعدادی بی توجه به هشدارها بدون ماسک و رعایت سایر شیوه نامه‌ها در تدارک سفر و ادامه شیوه زندگی در شرایط غیر کرونایی هستند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم ضمن قدردانی از تشکیل گروه های داوطلب همیار، از مردم خواست با دادن آموزش‌های مورد نیاز به اطرافیان خود در حوزه مسایل بهداشت کرونایی، بدون تعارف از ارائه خدمت به افراد بی توجه به دستورالعمل ها، خودداری و آن ها را به مراجع قانونی معرفی کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها