به‌مناسبت عيد سعيد غديرخم؛

کلنگ حسینیه هیات حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس به زمین زده شد



آیین کلنگ‌زنی احداث حسینیه هیات حضرت فاطمه معصومه (س) بندرعباس با حضور حجت الاسلام والمسلمين مصطفي خطاط رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیات مذهبی فاطمه معصومه (ع) صبح سه‌شنبه به‌مناسبت عيد امامت و ولايت مولاي متقيان حضرت علي (ع) برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، «محمود زنديار»، مسئول هيات مذهبي حضرت معصومه (س) در اين مراسم گفت: این حسینیه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع واقع در شهرک پيامبر اعظم (ص) بندرعباس و با همکاری و کمک خیران و به درخواست ساكنان اين منطقه در مدت يكسال با اعتبار بالغ بر 17 ميليارد تومان ساخته خواهد شد.
زنديار افزود: هیات حضرت فاطمه  معصومه (س) از هيات هاي با قدمت بندرعباس است و از سالجاري با هدف گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی  و اجتماعي در شهر بندرعباس، در محل کنونی نيز فعالیت خود را ادامه خواهد داد. وي گفت: اين حسينيه 965 متر فضاي سرپوشيده شامل سالن اصلي،اتاق سمعي بصري، آشپزخانه صنعتي، فضاي اداري و 721 متر فضاي باز دارد كه جمعا در مساحت 1677 متر مربع بصورت مجتمع فرهنگي، مذهبي ساخته مي شود.
در ادامه این مراسم ، حجت الاسلام والمسلمين «مصطفي خطاط»، رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیات مذهبی فاطمه معصومه (س) با حضور در محل احداث حسینیه واقع در شهرك پيامبر اعظم (ص) کلنگ آغاز این پروژه را بر زمین زدند.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها