رئیس روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان:

وام 10 میلیون تومانی برای لوله‌کشی گاز خانگی پرداخت می‌شود



رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان از اختصاص تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه به شهروندان هرمزگانی متقاضی لوله کشی گاز منازل، خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، «مسعود ناصری»، رئیس روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان صبح امروز (۱۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای کمک به شهروندان هرمزگانی جهت تسهیل در اشتراک پذیری گاز با همکاری و هماهنگی با ۵ بانک عامل از جمله تجارت،سپه،صادرات،ملت و کشاورزی، زمینه اعطای وام به متقاضیان این استان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه به تعداد ۵۰ هزار فقره وام با اقساط ۳۶ماهه فراهم شده است. وی اضافه کرد: از سال گذشته و در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان، مکاتبات و پیگیری های متعدد این شرکت  با شرکت ملی گاز ایران و متعاقبا وزارت نفت،با ارسال نامه ای از سمت وزیر نفت به رئیس جمهور منجر که  با موافقت ایشان، همراه شد.

ناصری گفت: طی این موافقت از سمت رئیس دولت دوازدهم، مقرر شد تعداد ۵۰ هزار فقره تسهلات بانکی ۱۰۰ میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه یا کم بهره(حداکثر ۴ درصد) در سال های ۱۴۰۰و ۱۴۰۱در اختیار متقاضیان گاز طبیعی قرار می گیرد  که از سمت شرکت گاز هرمزگان به بانک های مذکور، معرفی می شوند. رئیس روابط عمومی شرکت گاز هرمزگان اضافه کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، توسعه اشتراک پذیری گاز و بمنظور استفاده بهینه از مزایای جاگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع، صرفه جویی اقتصادی و رعایت نکات زیست محیطی است. 


 
وی با بیان این مطلب که اعطای این وام می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم این استان را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند، اظهار کرد: هم استانی هایی که در مناطق گازدار شده سکونت دارند و علمک گاز درب منزل و یا مجتمع آن ها نصب شده  و یا عملیات گازرسانی در محله آنها در حال انجام است، می‌توانند پس از انتخاب پیمانکار لوله کشی گاز(مراجعه و یا تماس تلفنی با سازمان نظام مهندسی ساختمان به شماره ۳۲۴۴۰داخلی ۲۲۸۲)  جهت اخذ اشتراک گاز، با دریافت معرفی نامه از سوی ادارات شهرستانی گاز  و با مراجعه به شعب بانک های مذکور در شهرستان خود نسبت به اخذ تسهیلات بانکی جهت لوله کشی گاز داخل منازلشان، اقدام کنند. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بی شک با استفاده شهروندان از گاز طبیعی، الگوی زندگی آنان به سمت رفاه بهتر و بیشتر تغییر پیدا خواهد کرد و دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری جهت تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نمی باشد و به خصوص در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم.


 
وی ادامه داد: همشهریان بندرعباسی می توانند پس از دریافت معرفی نامه اخذ تسهیلات از این شرکن به شعب منتخب بانک های یادشده جهت اخذ وام مراجعه و هم چنین هم استانی های عزیز در مناطق زیر می توانند جهت اخذ اشتراک گاز با واحد امور مشترکین در آن شهرستان تماس بگیرند. ناصری در پایان بیان کرد: از سال گذشته تاکنون وام لوله کشی گاز به شهروندان هرمزگانی  توسط بانک های صادرات و تجارت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال پرداخت می شد که این تسهیلات به صورت قرض الحسنه نبود که لینک خبر آن در زیر قید شده است.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها