در 4 ماهه نخست سال؛

15 مادر کرونایی در میناب، زايمان موفق داشتند



رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب از زایمان موفق 15 مادر باردار کرونایی در 4 ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «یدالله رئیسی ماکیانی»، بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب گفت: در 4 ماهه نخست سال تعداد 58 مادر باردار کرونایی در بیمارستان وجود داشته که از این تعداد 15 مادر باردار زایمان موفق و 43 مادر باردار که ماه‌های پایانی بارداری بودند با مراقبت مامایی در بخشهای کرونایی سلامتیچی کامل خود را بدست آورده و در منزل و تحت مراقبت و قرنطینه هستند و خوشبختانه حال تمامی مادران مثبت کووید خوب ارزیابی شد و در سلامت کامل بسر می برند.

«ندا بهاری» کارشناس و مسئول زایشگاه اضافه کرد: در ماه گذشته تنها 6 مادر باردار که موعد مقرر زایمان داشتند و در بخشهای کووید بستری بودند خوشبختانه با بستری به موقع این مادران حال همگی مادران خوب و نوزادان سالم زایمان کردند. وی افزود: برخی از ماداران به دلیل وجود کرونا پس از زایمان هنوز تحت مراقبت در بیمارستان و قرنطینه هستند که به زودی ترخیص می شوند.

بهادری از مادران باردار خواست که مراقبت های دوران بارداری را رعایت کرده و با توجه به شیوع کرونای دلتا به شدت مراقبت کنند که گرفتار این بیماری نشوند و جان خود و فرزندشان را به مخاطره نیاندازند و از رفتن به دور همی ها خود داری کنند، با خانه بهداشت ها همکاری داشته باشند، بدون ضرورت از منزل خارج نشوند و همچنان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند.

منبع: ايلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها