تردد مسافران به عراق همچنان ممنوع است



سیلاوی گفت: تعطیلی پایانه مسافری و ممنوعیت تردد در مرز چذابه با توجه به تداوم بیماری کرونا ویروس همچنان ادامه دارد.

  
به گزارش صبح ساحل، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان درخصوص آخرین وضعیت مرز چذابه در آستانه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به تداوم کرونا ویروس و وقوع موج پنجم این بیماری کرونا، همچنان تردد مسافران به عراق ممنوع است.

او با بیان اینکه فقط افراد ایرانی شاغل در عراق، تبعه‌های عراقی در حال تحصیل در ایران یا افرادی که از قبل نوبت برای درمان دارند یا با یک فرد ایرانی ازدواج کرده‌اند، اجازه تردد در مرز چذابه دارند، افزود: با فعالیت شبانه روزی آزمایشگاه کرونا در این مرز،  از افراد ورودی و خروجی، تجار فعال، کارگران و همه افرادی که به پایانه مراجعه می‌کنند، تست PCR و رپید گرفته می‌شود و در صورت مثبت شدن، افراد تبعه عراقی به عراق برگردانده می‌شوند و قرنطینه افراد ایرانی نیز اعمال می‌گردد.

سیلاوی بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی‌ها نسبت به خطر بیماری کرونا ویروس و به ویژه دلتا کرونا، از آغاز ماه محرم تاکنون کسی برای تردد به سمت عراق به منظور سفر زیارتی به مرز مراجعه نکرده است و در این رابطه کمال تشکر را از همکاری مردم را داریم.

به گفته فرماندار دشت آزادگان؛ بخش تجاری مرز چذابه همچنان فعال است و صادرات کالا‌های غیرنفتی به کشور عراق بدون هیچگونه محدودیت و مشکلی ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها