آب آشامیدنی شهر هشت‌بندی میناب از جیره‌بندی خارج شد



بخشدار توکهور و هشتبندی گفت: با بهره‌برداری از چاه جدید بخش توکهور و هشتبندی میناب، آب آشامیدنی این شهر از حالت جیره‌بندی خارج شد.

به گزارش صبح ساحل، «نصراله رئیسی»، بخشدار توکهور و هشتبندی با اشاره به خارج شدن چاه شماره ۳ بخش توکهور و هشتبندی، گفت: عملیات حفر چاه جدید از سه‌ماه پیش آغاز و از تاسوعای حسینی وارد مدار شده است. وی گفت: با توجه به پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی و کاهش محسوس آب در دهستان چراغ آباد در ماه‌های گذشته، این دهستان با یک حلقه چاه اجاره‌ای از کشاورزان، آبرسانی می‌شود. رئیسی افزود: با نزدیک شدن به فصل کشاورزی و پایان انعقاد چاه اجاره‌ای، با حمایت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و مسئولان آبفای استان، چاه جدید چراغ آباد به‌زودی تجهیز و وارد مدار می‌شود.

بخشدار توکهور و هشتبندی با اشاره به اینکه روستای جعفرآباد دهستان چراغ آباد، با تانکر آبرسانی می‌شود و مردم با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: پروژه احداث شبکه در این روستا توسط پیمانکار در حال اجراست که به‌زودی با افتتاح آن مردم جعفرآباد به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا می‌کنند. وی افزود: در حوزه آب شرب با مشکلات اساسی و زیرساختی مواجه هستیم که با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته بخش اعظمی از مشکلات مرتفع شده است، اما در صدد هستیم ابتدا به‌صورت حداقلی، آب را در دسترس مردم قرار دهیم و به مرور به کیفیت خدمات بپردازیم.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها