در طی یک هفته طرح محدودیت و ممنوعیت های تردد در جاده ها صورت گرفت

اعمال جریمه 9 میلیارد و 700میلیونی خودروهای متخلف در هرمزگان



برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت های تردد در سراسر کشور از ظهریکشنبه ۲۴ مرداد ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شد. از آغاز این طرح تا 30 مردادماه سال جاری ،  985خودرو با رقم 9 میلیارد و 700 میلیون ریال  در جاده های هرمزگان جریمه شد.
به گزارش صبح ساحل، جانشین پلیس راه هرمزگان در این مورد گفت: در این مدت 116 فقره برگ جریمه 500 هزار تومانی  869 فقره برگه یک میلیون و 50 هزار تومانی در جاده های هرمزگان  صادر شد . سرهنگ اسماعیل تنها افزود: همچنین رانندگان متخلف در این طرح   5هزار و 616 مورد   تذکر لسانی  گرفتند و2 هزار و 651 دستگاه خودرو برگشت داده شد. 
وی با بیان اینکه این محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت، گفت : ازهمراهی هم استانی عزیزونجیب هرمزگانی برای همکاری وهمراهی خوب وموثر دراین طرح برای قطع گستره همه گیری ویروس کرونا لازم است  تا پایان این طرح ازسفرهای غیرضروری خودداری کنیم  . این مقام مسوول یادآور شد: همکاران من  درپلیس راه استان وشهرستان ها با حضور در تمامی جاده‌ها و محورها برای سلامتی همه مردم به وظایف قانونی خود عمل می کنند. 
    
   
      اعمال جریمه 9 میلیارد و 700میلیونی خودروهای متخلف در هرمزگان  
   

مرگ 7 نفر در تصادفات جاده ای برون شهری

جانشین پلیس راه هرمزگان با اشاره به تصادفات جاده ای از 24 تا 30 مردادماه گفت: در این بازه زمانی 6 فقره تصادفات فوتی با کاهش 14 درصد رخ داد که 7 نفر سرنشین خودروها جان دادند. سرهنگ تنها تصادفات جرحی را 17 فقره دانست که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رقم 25 مورد  32 ددرصد کاهش داشته است و در این مورد 23 نفر مجروح شدند . این آمار در مدت مشابه پارسال با 31 نفر مجروح 26 درصد کاهش نشان می دهد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها