استاندار هرمزگان:

تخلیه کشتی ۷۰ هزار تنی کالاهای اساسی در بندر شهیدرجایی/ هیچ کالای اساسی نباید در انبارهای استان بماند



استاندارهرمزگان گفت: کار تخلیه یک فروند کشتی ۷۰هزار تنی هم اکنون در بندر شهید رجایی در حال انجام است و تخلیه سه فروند کشتی دیگر نیز به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

به گزارش صبح ساحل، «فریدون همتی»، استاندارهرمزگان عصرچهارشنبه در دستوری فوری و ویژه به مدیران کل گمرکات، بنادر و غلّه به منظور تخلیه خارج از نوبت و بارگیری شبانه روزی کالاهای اساسی اظهارداشت: اولویت ترخیص، تخلیه و حمل با کالاهای اساسی و ارسال آن به مناطق مختلف کشور است. وی با بیان اینکه افزود: درحال حاضر کار ترخیص، تخلیه و خروج کالاهای اساسی وارداتی از بندر شهید رجایی به مرکز ذخیره سازی کالاهای اساسی شامل گندم، شکر، روغن و برنج در حال انجام است.

استاندارهرمزگان گفت: همزمان با تخلیه، باید حرکت یکسره محموله های وارداتی کالاهای اساسی با استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی و جاده ای به انبارها و سیلوهای ذخیره سازی کالا به استان های تعیین شده در سراسر کشور ارسال شود.

همتی با تاکید براینکه هیچ کالای اساسی نباید در انبارهای استان بماند، بیان کرد: مدیران کل گمرکات، بنادر و غلّه استان مکلف هستند هماهنگی لازم را به منظور تخلیه خارج از نوبت و بارگیری شبانه روزی محموله های وارداتی گندم به سمت مقاصد تعیین شده انجام دهند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها