معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان:

توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ ادامه دارد



معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ششم تیرماه تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ است.

به گزارش صبح ساحل، «غلامرضا سالاری میری»، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اکنون ۹۰ درصد کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی، ۸۵ درصد متوسطه اول و ۸۰ درصد متوسطه دوم توزیع شده است. سالاری افزود:دانش آموزان با مراجعه به سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com، می‌توانند کار ثبت و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه قیمت کتب حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: قیمت کتاب برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هفتم تا نهم ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان، دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و در رشته علوم تجربی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان است. مانند سنوات قبل، کتاب‌ها برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار به‌صورت رایگان و یا نیم بها ارسال می‌شود.

سالاری افزود: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم  و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها