دادستان قشم:

دلایل افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هوایی قشم – دبی اعلام شود



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با انتقاد از افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر قشم – دبی، خواستار پیگری سریع دلایل گرانی از سوی مسئولان فرودگاه این جزیره شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از تسنیم، «رضا صفایی»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: مدیر فرودگاه بین‌المللی قشم موظف است ظرف پنج روز با پیگیری موضوع از طریق ایرلاین‌های مربوطه، به صورت بنیادین نسبت به برطرف کردن موضوع اقدامات لازم را به‌عمل آورد. وی با تاکید بر اینکه با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد ادامه داد: مسئولان فرودگاه قشم باید در مدت تعیین شده نتیجه را به دادستانی این شهرستان اعلام کند. 

شماری از شهروندان قشمی از دادستان این شهرستان درخواست کردند در زمینه چرایی گران بودن قیمت بلیت سفر از قشم به دبی در مقایسه با قیمت بلیت همان شرکت هواپیمایی از تهران به دبی با توجه به افزایش میزان مسافت سفر از پایتخت به کشور امارات بررسی کنند. بلیت سفرهای داخلی بین قشم و دیگر نقاط کشور به ویژه در مسیر رفت و برگشت تهران هم بسیار گران است در حالی که تردد در مسیر تهران به کیش و برعکس با توجه به اینکه هر دو جزیره قشم و کیش در جنوب کشور و جزو استان هرمزگان هستند، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و مردم از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم انتظار دارند برای برطرف کردن این مشکل نیز ورود کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها