تخلف بیش از ۸ میلیاردی یک کشتارگاه طیور در هرمزگان



معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از تشکیل پرونده تخلف برای یک واحد کشتارگاه طیور در استان خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان افزود: برای یک واحد کشتارگاه طیور در استان پرونده تخلف ۸ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریالی تشکیل شده است.

پیروی منش گفت: تخلف این واحد عدم ثبت اقدامات کشتارگاه در سامانه جامع تجارت و سامانه پست بوده که زمینه عرضه خارج از شبکه مرغ را در بازار فراهم کرده است.

او  افزود: پرونده تخلف این واحد کشتارگاه طیور برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان  گفت: با توجه به الزام ثبت نام همه واحد‌های صنفی عرضه کننده مرغ، در سامانه جامع تجارت و همچنین ثبت اطلاعات صدور فاکتور‌های فروش مرغ توسط کشتارگاه‌ها در سامانه پست براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور که از خروج گوشت مرغ بدون کد رهگیری در استان جلوگیری می‌شود.

پیروی منش افزود: برای رصد شفاف و حصول اطمینان از عرضه مرغ به توزیع کنندگان شناسنامه دار در سامانه پست، کشتارگاه‌های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملان حمل یا توزیع کنندگان عمده گوشت مرغ است، در سامانه مذکور بارگذاری کنند.

 

منبع:صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها