پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برای گرامیداشت روز سینما



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت 21 شهریور روز سینما، این روز را به فعالان و صنوف سینمایی در استان تبریک گفت.

به گزارش صبح ساحل، «رضا کمالی زرکانی»،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت سینما در گسترش و تبادل فرهنگی جوامع و ملت‌ها گفت : سینما توانسته حامل گنجینه‌ای از فرهنگ‌ها و ارزش‌ها باشد و آن‌ها را در زمان حفظ و به نسل‌های آینده منتقل کند. وی به سینمای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : انقلاب اسلامی نقطه عطفی در فرهنگ و هنر به ویژه سینما بود و از این زمان سینمای ایران توانست با محتوای مناسب و ارزشی، خود را در سطح جهان معرفی کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان سینمای هرمزگان را دارای غنا و ارزش‌های ویژه دانست و بیان کرد: تنوع آیین‌ها، مذاهب، آداب، سنن، جغرافیای ویژه و طبیعت بکر هرمزگان باعث شده که مورد توجه فیلمسازان در طول تاریخ سینما قرار گیرد و آثار بی بدیل و کم نظیری خلق شود. وی به موفقیت‌های کسب شده توسط فیلم سازان هرمزگان طی یک سال گذشته در رویدادهای مختلف تبریک گفت و بیان داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا طی یک سال اخیر برخی از پیشکسوتان این حوزه را از دست دادیم که جای تاسف و تاثر بسیار دارد.


کمالی زرکانی عنوان کرد : بسیاری از صنوف سینمایی هرمزگان در دوران کرونا آسیب‌های جدی دیدند و زیان به بخش سینما بیش از حوزه‌های دیگر است و امیدواریم با افزایش حمایت‌ها این آسیب‌ها کاهش پذیرد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها