مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور مطرح کرد؛

هرمزگان از نظر وصول درآمدهای حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور جز استان‌های برتر و استراتژیک است



در نشستی با حضور مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور، عملکرد پنج ماهه درآمدی استان هرمزگان در این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت. 

به گزارش صبح ساحل، جلسه ارائه گزارش عملکرد درآمدی ۵ ماهه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با حضور حمیده دهقانی مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد.

«یوسف عابدینی»، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در این نشست با اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي اين اداره كل در عرصه وصول عوارض دولتي وشفاف سازي فرايندهاي مربوطه اداره کل ابراز داشت: وجوه حاصل از عوارض 4%بارنامه عوارض 10% ناوگان خارجي صدور پروانه ناوگان ترانزيتي وارائه خدمات حمل و نقل مثل صدور و تمدید پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل، صدور مجوز تاسیسات جانبی و بخشی از تسهیلات واگذاری در پایانه ها و شهرک حمل و نقل در چارچوب قوانین و مقررات قانونی، نمونه ای از عوارض وصولي دراین اداره کل می باشند. عابدینی افزود: جایگاه استان هرمزگان در صنعت حمل و نقل کشور بسیار مهم می باشد، لذا ساماندهی درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده و خدمت رسانی مطلوب به مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حائز اهمیت است.

«حمیده دهقانی»، مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیز در این جلسه با تاکید بر بهبود وصول درآمدهای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از نظر وصول درآمد در کشور جز استان‌های برتر و استراتژیک است و جا دارد با تلاش مضاعف جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان به این مسأله توجه ویژه شود.

گفتنی است پس از پایان این جلسه با حضور مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ازواحد وصولي عوارض 10%و اداره ترانزیت بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها