فرماندار دشت آزادگان:

مرز چذابه برای تردد زائران حسینی بسته است



فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه برای تردد زوار بسته است و با استقرار نیروهای انتظامی، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز به‌شدت جلوگیری خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «حمید سیلاوی»، فرماندار دشت آزادگان ضمن بازدید از پایانه مرزی چذابه و اعلام مسدود بودن کامل این پایانه و ممکن نبودن تردد به کشور عراق با توجه به اعلام این کشور گفت: از محبان امام حسین (ع) خواهش می‌شود که به این مرز مراجعه نکنند چون امکان تردد وجود ندارد و نیروهای مستقر به‌صورت لایه‌ای از ورودی دشت آزادگان تا مرز چذابه و همچنین از تردد هرگونه افراد چه با خودرو و چه پیاده، جلوگیری خواهند کرد. وی افزود: افرادی که از سه روز گذشته به مرز چذابه مراجعه کرده بودند و اصرار بر رفتن به عراق از این مرز را داشته‌اند تاکنون نتیجه‌ای نگرفتند و به‌تدریج به شهرهای خودشان در حال عزیمت هستند.

فرماندار دشت آزادگان گفت: هیچ امکانات خدماتی - رفاهی در مرز چذابه وجود ندارد و از هموطنان خواهش می‌شود که فقط از طریق مرز هوایی برای عزیمت به کشور عراق اقدام کنند. سیلاوی بیان کرد: کشور عراق نیز بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی را که به‌صورت غیرمجاز وارد عراق شدند به کشورمان برگشت داده‌اند.

منبع: مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها