برای حضور در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان تمرینات خود را شروع کرد



تمرینات تیم فوتبال بزرگسال فولاد هرمزگان جهت حضور در لیگ سه باشگاه های کشور آغاز شد‌.

 

به گزارش صبح ساحل،  تمرینات تیم فوتبال بزرگسال فولاد هرمزگان جهت حضور در لیگ سه باشگاه های کشور از سوم مهرماه در زمین آبفا بندرعباس زیر نطر نادر غله سرمربی تیم آغاز شد.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از بیست و سوم آبان ماه شروع خواهد شد و تیم فولاد هرمزگان به عنوان یکی از نماینده گان هرمزگان تمرینات خود را به صورت منظم شروع کرده است. کادر فنی این تیم که نادر غله بانی را به عنوان راس خود در اختیار دارد متشکل از ابراهیم باعثی به عنوان مدیرفنی ، اکبرچمنی به عنوان دستیار ، محسن رحیمی ، سعید راهرو و یاسراسماعیلی می باشد.
نادر غله بانی سرمربی تیم فولاد هرمزگان چند بازیکن جدید را به خدمت گرفته است که می توان به مجتبی روشنگر ، حسن رمون زاده، عبدالله بحری ، مهدی دهقانی ،امیرحسین قویدل ، مهرداد بخنو اشاره کرد. همچنین میلاد قنبری که فصل گذشته به ون پارس اصفهان رفته بود و گل های سرنوشت سازی برای این تیم اصفهانی به ثمر رسانده بود و به همراه ون پارس به لیگ دسته دوم صعود کرده بود دوباره به تیم خودش فولاد بازگشت تا با این تیم هرمزگانی به درخشش های خودش ادامه دهد.

  

فولاد هرمزگان تمرینات خود را شروع کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها